برگزاری اولین همایش استانی علمای شیعه و اهل سنت استان آذربایجان غربی در پیرانشهر

سرویس آذربایجان غربی _ رئیس اداره فرهنگ و رشادا سلامی شهرستان پیرانشهر از برگزاری اولین همایش استانی علمای شیعه و اهل سنت استان آذربایجان غربی با موضوع " تبیین اندیشه ها و افکار امام شافعی ( رض) در وحدت اسلامی به میزبانی شهرستان پیرانشهر خبر داد.

سیامند جوانبخت ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان پیرانشهر در گفتگوی اختصاصی خود با خبر نگار کردپرس ضمن اعلام این خبر گفت : در راستای تقویت وحدت امت اسلامی و حفظ روحیه وحدت و یکپارچگی در میان مسلمانان ، شهرستان پیرانشهر افتخار دارد تا میزبانی برگزاری اولین همایش استانی علمای شیعه و اهل سنت استان آذربایجان غربی با موضوع " تبیین اندیشه ها و افکار امام شافعی (رض) در وحدت اسلامی" را داشته باشد.

وی ادامه داد : این همایش با همکاری سپاه شهداء شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر و همچنین همکاری ستاد شهرستانی برگزار خواهد شد .

جوانبخت تصریح کرد : پیش بینی می شود در این همایش علمای برجسته اهل تشیع و اهل تسنن استان ، جمعی از مسئولان و مقامات عالی رتبه استان و اساتید دانشگاهها و صاحبنظران حوزه دین شناسی و اسلام شناسی حضور داشته باشند و به جایگاه برجسته امام شافعی (رض) در تقویت حفظ وحدت امت اسلامی بپردازند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان پیرانشهر یادآور شد ؛ بر اساس برنامه ریزیهای صورت گرفته قرار است این همایش یک روزه و بصورت استانی روز چهارشنبه ( 3 مردادماه ) رأس ساعت 9 صبح در محل مصلی حضرت امام خمینی (ره) برگزار شود، سپس سخنران اصلی برنامه در نشستی صمیمی و دوستانه که عصر همان روز و با حضور جمعی از اساتید و نخبگان دانشگاهی که در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد پیرانشهر برگزار خواهد شد، حضور بهم رساند.

کد خبر 63462

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha