هر زمان نیاز باشد اختیار اعلام وضعیت اضطراری در کل کشور را داریم

سرویس ترکیه - رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی با اشاره به مسئله وضعیت اضطراری عنوان کرد: این اختیار را داریم که هر زمانی نیاز دیدیم در کل کشور وضعیت اضطراری اعلام کنیم.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری تایم ترک، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی با اشاره به تحولات چند روز اخیر پیرامون مسعود اوزیل، بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان و خداحافظی این بازیکن از بازی های تیم ملی در پی عکسی که پیش از انتخابات با او گرفته بود گفت: با وی تماس تلفنی داشتم. اقدامی که انجام داده است یک حرکت ملی – میهنی است. نمی توانند عکس گرفتن او با من را هضم کنند. تا آخر پشت تمام حرف های مسعود اوزیل هستم.

اردوغان در سخنان خود به موضوع وضعیت اضطراری نیز پرداخت و گفت: این اختیار را داریم که هر زمانی نیاز دیدیم در کل کشور وضعیت اضطراری اعلام کنیم. هیچ کس حق ندارد از کشور ما به دلیل قوانینی که برای مبارزه با ترور تصویب می شود انتقاد کند. برای ما این مهم نیست که چه کسی چه حرفی می زند مهم برای ما نیازها و احتیاجات کشورمان است. سوریه را گام به گام به امنیت می رسانیم. تا زمانی که در مرزهایمان حتی یک تروریست باقی بماند به مبارزات خود ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه اظهاراتش بار دیگر با انتقاد از رژیم صهیونیستی تاکید کرد: حملاتی که اسرائیل به فلسطین ترتیب می دهد یک جرم علیه بشریت است. اسرائیلی که با موشک و تانک به مبارزه با مردمانی می رود که به غیر از دفاع از سرزمین خود هدف دیگری ندارند یک بار دیگر نشان می دهد که اسرائیل یک دولت تروریست است. روح هیتلری که جهان را به یک فلاکت بزرگ کشانده بود در میان برخی از رهبران اسرائیلی بار دیگر بیدار شده است.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 63531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha