سد سیلوه پیرانشهر دومین قربانی خود را گرفت

سرویس آذربایجان غربی _ سید سیلوه پیرانشهر در کمتر از دو ماه دومین قربانی خود را گرفت.

به گزارش خبرنگار کردپرس ؛ در کمتر از دو ماه دو نفر در سد سیلوه پیرانشهر بر اثر بی احتیاطی در هنگام شنا کردن جان خود را از دست دادند.

در حادثه ای که روز جمعه ( 5 مردادماه ) مقارن با ساعت 13 ظهر در محل سد سیلوه پیرانشهر اتفاق افتاد فردی میانسال به اسم " احمد بنگینی" که به همراه اعضای خانواده خود از روستای " کانی ره ش" واقع در محدوده شهرستان اشنویه جهت تفریح به محدوه سد سیلوه پیرانشهر آمده بود، متاسفانه بر اثر عدم رعایت احتیاط لازم و ناآشنایی به فن شنا کردن در هنگام شنا در سد سیلوه پیرانشهر غرق شدو جان خود را از دست داد.

پس از این حادثه تلخ و ناگوار مراتب توسط حاضران در محل بلافاصله به نیروهای امدادی، اورژانس و هلال احمر پیرانشهر اطلاع رسانی شد و عملیات جستجوی جسد فرد غرق شده توسط نیروهای امدادی آغاز گردید که پس از گذشت حدود دو ساعت متأسفانه تیم های امدادی شهرستان پیرانشهر موفق به کشف جسد نامبرده نشدند و سرانجام پس از حضور تیم غواصی شهرستان مهاباد ، عملیات جستجو با حضور تیم غریق نجات این شهرستان در ساعت 17 و 30 دقیقه عصر همان روز با کشف جسد فرد غرق شده به پایان رسید.

شایان ذکر است که در حدود یک ماه و نیم قبل ( 19 خردادماه ) در محل سد سیلوه پیرانشهر فرد دیگری نیز با هویت ( سهراب توانا) بر اثر شنا کردن در محل سد سیلوه و پس از نجات جان دو نفر از همراهان خود در داخل سد مذکور غرق شد و جان خود را از دست داد و با این حادثه در کمتر از دو ماه متاسفانه دو نفر در سد سیلوه پیرانشهر جان خود را از دست دادند.

آنچه در این دو حادثه قابل تأمل است نبود تیم غواصی نجات غریق در شهرستان پیرانشهر می باشد که با وجود چندین سد در محدوده شهرستان پیرانشهر لازم است مسئولان بفکر این مهم باشند تا در صورت بروز حوادث مشابهی بتوانند در اسرع وقت نسبت به کمک و ارائه خدمات نجات افراد گرفتار شده اقدام کنند.

کد خبر 73687

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha