آماده شرکت در عملیات پاکسازی ادلب هستیم/ عفرین را رها نکرده ایم

سرویس سوریه - صالح مسلم، عضو کمیته دیپلماسی جنبش جامعه دموکراتیک کردهای سوریه در اظهاراتی با اشاره به این که نیروهای کرد سوریه آماده شرکت در عملیات پاکسازی ادلب هستند عنوان کرد: ما به هیچ عنوان عفرین را رها نکرده ایم.

به گزارش کردپرس به نقل از هاوارنیوز، صالح مسلم، رئیس سابق حزب اتحاد دموکراتیک سوریه و عضو کمیته دیپلماسی جنبش جامعه دموکراتیک کردهای سوریه در اظهاراتی با اشاره به عملیات احتمالی دولت مرکزی سوریه در منطقه ادلب عنوان کرد: جنگ علیه تروریسم در هر کجا که باشد ما نیز آماده شرکت در آن هستیم. مناطقی مانند ادلب و حمص به انباری از باروت تبدیل شده اند. گروه های مختلفی که از خارج سوریه آورده آمده اند در ادلب ساکن شده اند. ما آماده حضور در عملیات پاکسازی ادلب هستیم

صالح مسلم در ادامه سخنان خود با اشاره به مسئله عفرین نیز خاطرنشان کرد: 140 هزار انسان مجبور به خروج از عفرینی که توسط ارتش آزاد سوریه – ارتش ترکیه به اشغال درآمده است، شده اند. این افراد در کمپ های چادری که در اطراف عفرین ایجاد کردیم زندگی می کنند. با این امید زندگی می کنند که یک روز به عفرین بازگردند.

وی افزود: 3 هزار داعشی و 25 هزار شبه نظامی دیگر به عفرین آمده اند. این افراد هر روز به شهروندان عادی حمله می کنند. شاید اخبارش را شنیده باشید که مبارزه نیروهای نظامی کرد در عفرین ادامه دارد. ما عفرین را رها نخواهیم کرد. عفرین برای ما به مانند یک زخم باز است. این را همه باید بدانند. علی رغم تمام این ها جامعه بین المللی همچنان سکوت کرده است.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 73744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha