استقبال وزیر برق عراق از تعلیق فعالیت خود از سوی العبادی

سرویس عراق و اقلیم کردستان- وزیر برق عراق به تصمیم نخست وزیر این کشور مبنی بر تعلیق فعالیت وی تا زمان تکمیل تحقیقات در رابطه با دلایل وضعیت نابسامان کنونی برق کشور واکنش نشان داد.

به گزارش کردپرس، قاسم الفهداوی، وزیر برق عراق بعد از ظهر امروز (یک شنبه) در گفت و گو با رادیو مربد از تصمیم حیدر العبادی، نخست وزیر این کشور مبنی بر تعلیق فعالیت وی به دلیل وخامت وضعیت جریان برق در مناطق مختلف تا زمان تکمیل تحقیقات مربوط به این مسئله، استقبال کرد.

الفهداوی در این باره اعلام کرد که در حال حاضر وزارت برق را ترک کرده و مسئله انتصاب مسئول اداره این وزارتخانه نیز تنها در دست شخص نخست وزیر می باشد.

وزیر برق عراق با انتقاد از عدم اشاره به بهبود وضعیت سامانه برق کشور و کاهش ساعت قطعی برق شهروندان در مرحله کنونی در مقایسه با دوره قبل، تاکید کرد که تنها اخبار و گزارش های حاکی از قطعی برق شهروندان به دست العبادی می رسد.

الفهداوی ضمن درخواست از مسئولان بلندپایه وزارت برق عراق برای همکاری با هر گونه کمیته تحقیق و حقیقت یاب با هدف رسیدن به واقعیت، خاطر نشان ساخت که تعلیق وی از این وزارتخانه تنها تا زمان انجام تحقیقات در رابطه با دلایل وخامت وضعیت دسترسی شهروندان به جریان برق و اطلاع از واقعیت این مسئله می باشد.

کد خبر 73806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha