تصویب منطقه ویژه اقتصادی پیرانشهر و سردشت در کمیسیون اقتصادی مجلس

سرویس آذربایجان غربی _ نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی از تصویب منطقه ویژه اقتصادی این دو شهرستان در کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد.

دکتر رسول خضری، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی، لحظاتی پس از تصویب نهایی این طرح در کمیسیون اقتصادی مجلس که روز یکشنبه ( 7 مردادماه) صورت گرفت، در گفتگو با خبرنگار کردپرس ضمن اعلام این خبر گفت : پس از مدت ها تلاش و کوشش و رایزنی های های لازم با مسئولان مربوطه در خصوص تأئید منطقه ویژه اقتصادی شهرستان های پیرانشهر و سردشت خوشبختانه کمیسیون اقتصادی مجلس پس از استماع دلایل توجیهی این طرح با اعطای منطقه ویژه اقتصادی به این دو شهرستان موافقت کرد.

وی ادامه داد: طرح اعطای منطقه ویژه اقتصادی علاوه بر شهرستان های پیرانشهر و سردشت به شهرستان های مهاباد، بوکان، خوی و تکاب نیز در استان آذربایجان غربی در کمیسیون اقتصادی مجلس مورد موافقت قرار گرفت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد : این طرح جهت تصویب نهایی در اسرع وقت به به صحن علی مجلس ارجاع داده می شود تا مجوز قانونی آن رسماً در مجلس مورد تصویب نهایی قرار گیرد.

خضری در ادامه سخنان خود تصریح کرد : امیدوارم با تصویب نهایی طرح اعطای منطقه ویژه اقتصادی به شهرستان های پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی شاهد تحول رونق اقتصادی در این منطقه باشیم و بتوانیم به حداقل نیازهای بحق ساکنان مناطق مرزی این دو شهرستان پاسخی شایسته داده باشیم.

کد خبر 73828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha