انتقال تیم فوتبال بادران تهران به کرمانشاه؛ آری یا خیر؟!

سرویس کرمانشاه - داغ شدن بحث انتقال تیم فوتبال بادران تهران به کرمانشاه موضوع اصلی این روزهای کرمانشاه شده است.

کردپرس/ با توجه به اظهارنظرهای متفاوت در خصوص انتقال تیم فوتبال بادران تهران به کرمانشاه خبرگزاری کردپرس تصمیم گرفت در گفت و گوهایی با صاحب نظران فوتبال کرمانشاه، نظرات موافق و مخالف را برای علاقه مندان به فوتبال اخذ کند.

به همین دلیل از تنی چند از اهالی فوتبال کرمانشاه موضوع انتقال تیم فوتبال بادران تهران به کرمانشاه را مورد پرسش قرار دادیم و نظرات آنها را جویا شدیم که این نظرات در ادامه و در 2 بخش موافقان و مخالفان خواهد آمد.

موافقان:

  • صادقپور: حضور بادران می تواند به رشد فوتبال کرمانشاه کمک کند

فوتبالیست صاحب نام سال های نه چندان دور کرمانشاه و عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال تهران در خصوص انتقال تیم فوتبال بادران تهران به کرمانشاه گفت: انتقال این تیم می تواند به فوتبال کرمانشاه کمک کند زیرا حضور تیمی در سطوح بالای لیگ برای هر استانی نعمت است و قطعا حضور بادران در کرمانشاه می تواند ثمرات خوبی برای استان داشته باشد.

صادقپور معتقد است کرمانشاه به مانند تبریز ظرفیت داشتن تیم های مختلف در سطوح مختلف لیگ را دارد.

وی با اشاره به ظرفیت های فوتبال در بخش هایی اقتصادی، فرهنگی، گردشگری، کنترل اجتماعی و ... افزود: ورود تیم بادران به استان می توانند علاوه بر رشد فوتبال در کرمانشاه ظرفیت های اشاره شده را نیز فعال کند و ثمرات مثبتی برای استان به همراه داشته باشد.

این کارشناس فوتبال در پایان گفت: البته نباید حضور بادران لطمه ای به تیم های استان مانند بعثت وارد کند چرا که این تیم ها هم نقشی مهمی در رشد فوتبال دارند و همانگونه که اشاره شد کرمانشاه دارای ظرفیت های بالایی برای داشتن چند تیم در لیگ های کشور است و قطعا در این راستا تیم بعثت کرمانشاه هم باید مورد حمایت قرار گیرد.

  • فرشید استحقاری: انتقال بادران به نفع کرمانشاه است

سرمربی سابق بعثت کرمانشاه یکی از موافقان انتقال تیم فوتبال بادران تهران به کرمانشاه است زیرا اعتقاد دارد این انتقال به نفع کرمانشاه تمام می شود.

استحقاری گفت: انتقال تیمی مدعی مانند بادران می تواند به فوتبال کرمانشاه کمک کند چون وجود یک تیم در لیگ دسته اول شور و نشاط را به فوتبال کرمانشاه بازمی گرداند و موجب آشتی هواداران با این رشته خواهد شد.

مربی سابق بادران افزود: حضور این تیم باعث می شود کرمانشاه در بخش گردشگری پیشرفت کند و هر هفته در صدر اخبار قرار گیرد.

بازیکن سابق تیم بانک صادرات کرمانشاه در پایان گفت: حضور بادران نه تنها هزینه ای برای کرمانشاه ندارد بلکه ورود سرمایه به این استان است.

  • رسول یوسفوند: تمام قد حامی حضور بادران در کرمانشاه هستم

مدیر باشگاه عقاب زاگرس با اعلام حمایت از انتقال تیم فوتبال بادران به کرمانشاه گفت: باشگاه عقاب زاگرس حمایت همه جانبه خود را از این انتقال اعلام می کند.

یوسفوند دلیل این حمایت را قول مسئولان بادران برای حمایت از تیم نونهالان عقاب زاگرس عنوان کرد و افزود: به عنوان مدیر باشگاه عقاب زاگرس حاضرم تیم را کامل در اختیار مدیران بادران قرار دهم چون مدیرانی لایق و در سطح بالای فوتبال هستند.

مخالفان:

  • پرویز امیریان: انتقال بادران به کرمانشاه نقش تیم های بومی را کمرنگ می کند

مدیر تیم فوتبال آب منطقه ای کرمانشاه با اعلام مخالفت خود نسبت به انتقال تیم بادران تهران به کرمانشاه گفت: انتقالی تیمی که متعلق به این دیار نیست تنها موجب نادیده گرفتن تیم های بومی می شود زیرا با حضور این تیم، تمام نگاه های مسئولان متوجه آن خواهد شد و عملا نقش تیم هایی مانند آب منطقه ای که سال هاست با مشکلات عدیده و بدون کوچکترین حمایتی در کرمانشاه فعالیت می نماید را کمرنگ می کند.

امیریان افزود: تنها در صورتی موافق حضور تیمی مانند بادران در کرمانشاه هستیم که مسئولان استان به همان نسبتی که می خواهند این تیم را مورد حمایت قرار دهند، تیم های نظیر آب منطقه ای را نیز زیر چتر حمایتی خود ببرند.

وی تصریح کرد: متاسفانه مدیران بادران در روزهای اخیر با وعده حمایت از تیم های آب منطقه ای و عقاب زاگرس در صدد جلب حمایت ما از این انتقال هستند که باید بگویم متاسفانه این حمایت ها از سوی این عزیزان تنها در حد صحبت است و هیچگاه عملی نمی شود و گواه این ادعای بنده قول مدیر کرمانشاهی بادران در فصل گذشته مبنی بر تهیه یک دست لباس برای جوانان آب منطقه ای بود که این قول هیچگاه عملی نشد.

  • کاوه رحیمی: حضور بادران باعث نابودی فوتبال کرمانشاه می شود

مربی فصل گذشته تیم فوتبال دالاهو کرمانشاه با اعلام مخالفت خود از انتقال تیم فوتبال بادران تهران به کرمانشاه گفت: با تمام احترامی که برای مدیران باشگاه بادران دارم، معتقدم حضور این تیم باعث نابودی فوتبال کرمانشاه خواهد شد.

بازیکن سابق تیم های شیرین فراز کرمانشاه، ماشین سازی تبریز و نیروی زمینی تهران افزود: حضور بادران باعث می شود تمامی نگاه ها و حمایت های متوجه این تیم شود و دیگر تیم های استان نادیده گرفته شوند.

رحیمی تصریح کرد: حضور بادران هزینه های میلیاردی را شامل می شود که اگر مدیران استان همین هزینه ها را در فوتبال کرمانشاه و تیم های بومی تزریق کنند قطعا نتیجه ی بهتری حاصل خواهد شد.

وی اظهار داشت: تنها در یک صورت می توان موافق این انتقال به کرمانشاه بود که آن هم حضور باشگاه بادران با تمام تیم های خود در رده های مختلف و بهره گیری از استعدادها و پتانسیل های کرمانشاهی است.

  • بابک فرامرزی: افراد سودجو و نان به نرخ روز خور دنبال انتقال بادران به کرمانشاه هستند

بازیکن سابق تیم های شیرین فراز کرمانشاه، نیروی زمینی تهران، بعثت کرمانشاه و بادران تهران با اعلام مخالفت شدید از انتقال بادران به کرمانشاه گفت: عده ای افراد سود جو و نان به نرخ روز خور که ماهیت آنها برای اهالی فوتبال کرمانشاه محرز است به دنبال این انتقال هستند تا ضعف های خود در 3 سال گذشته را بپوشانند.

فرامرزی افزود: من سال ها بدون کوچکترین منفعت شخصی برای تیم های کرمانشاهی شیرین فراز، بعثت و روزنامه بیستون با قرارداد سفید بازی کردم زیرا منافع فوتبال کرمانشاه را بر منافع شخصی خود ترجیح دادم اما متاسفانه افرادی که چند سال است با دنبال کردن منافع شخصی فوتبال را مستمسک خود قرار داده اند به دنبال این هستند تا با انتقال بادران به کرمانشاه اهداف شخصی خود را دنبال کنند.

وی ادامه داد: آقایانی که ادعای کمک به فوتبال کرمانشاه را دارند و هر کجا که می روند مدعی حمایت و استفاده از بازیکنان کرمانشاهی در بادران هستند، برای علاقه مندان بگویند آیا به جز مقطع کوتاهی که بنده و آقای فرزاد ایزد کاپیتان سابق شیرین فراز در بادران حضور داشتیم و آن هم با وجود مسائلی که خود آقایان بوجود آورند طولی نکشید، کدام بازیکن کرمانشاهی را در قالب این تیم گنجانده اند که اکنون با تبلیغات دنبال گمراه کردن افکار عمومی هستند؟

بازیکن سابق بادران تصریح کرد: این آقایان در 3 سال گذشته چه گُلی بر سر مدیران غیر فوتبالی باشگاه بادران زده اند که اکنون می خواهند بر سر فوتبال کرمانشاه بزنند؟

فرامرزی گفت: کرمانشاه با مشکلات فراوانی روبرو است و پول مفتی ندارد که بخواهد به آقایان بدهد تا منافع شخصی خود را دنبال کنند.

بازیکن سابق شیرین فراز در پایان اظهار داشت: اگر قرار بر حمایت مسئولان باشد باید این حمایت از تیم فوتبال بعثت کرمانشاه صورت گیرد زیرا ریشه این تیم در خاک کرمانشاه قرار دارد و حق مسلم مالک و مدیرعامل این باشگاه است که پس از چند سال تیمداری مورد حمایت مسئولین قرار گیرد.

خبرگزاری کردپرس در این گفت و گوها سعی کرده است بدون جانبداری تنها نقش انتقال دهنده نظرات تعدادی از افراد صاحب نظر فوتبال کرمانشاه به جامعه را بر عهده داشته باشد و قضاوت را به مخالبان واگذار می کند.

کد خبر 73847

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha