با جنگ اقتصادی جدی علیه کشور مواجه هستیم/ برخی مسئولان در کردستان روحیه اشرافیگری دارند

سرویس کردستان- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با بیان اینکه امروز ما با یک جنگ اقتصادی جدی با دشمن روبرو هستیم جنگی که اثرات آن مخرب تر از جنگ نظامی است، گفت: اجاره یک هلی‌کوپتر با 126 میلیون تومان برای سفر یک وزیر به کردستان متناسب با شرایط امروز کشور نیست.

به گزارش کرد پرس، محمود الله‌مرادی صبح امروز در جلسه دبیران ستادهای شهرستانی کردستان با بیان اینکه برپایی یک مهمانی برای یک معاون وزیر در یک مهمانسرا و هزینه‌های ۳۰۰ هزار تومانی برای هر نفر چیز درستی نیست و با الزامات جامعه اسلامی و انقلابی ما در تناقض است، تاکید کرد: باید به این نکته هم توجه داشته باشیم که انجام یک کار نادرست بازتاب بیشتری نسبت به یک کار خوب برای یک مسوول دارد چون اینچنین اقدامات منشا خیر و برکت برای مردم نیست.

وی گفت: سفر وزیر، معاون وزیر و یا مسوولان کشور قطعا برای انجام کاری صورت می‌گیرد که کارهای خارج از عرف و قوانین برای مسوولان در نظام جمهوری اسلامی قابل قبول نیست بلکه باید آنها شیوه و روش و منش خود را از امام علی(ع) بگیرند که حاضر می‌شد نان خشک خود را هم به یک گرسنه بدهد تا آن فرد گرسنه‌تر نشود.

الله‌مرادی تصریح کرد: اما مدیران ما در یک مهمانی برای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان هزینه می‌کنند که با مجموع حدود 120 میلیون تومان هزینه یک مهمانی، می‌توان خانوارهای گرسنه زیادی را نجات داد.

وی عنوان کرد: نکته دیگر قابل تامل دیگر در کردستان، گرایش برخی مدیران استانی به سمت اشرافیگری است که اهدای تخته نرد سه میلیون تومانی به وزیری که برای انجام وظیفه به استانی سفر می‌کند مصداق اشرافیگری است در صورتی که وظیفه وزرا سرکشی به استان‌ها و پیگیری ماموریت‌های تحت امر آنهاست لذا نباید اجازه داد فضای چاپلوسی و تملق‌گویی رواج پیدا کند.

وی در ادامه از اجرای شب فرهنگی کردستان در برج میلاد تهران انتقاد کرد و گفت: برگزاری شب فرهنگی در برج میلاد برای حضور چهار نفر مرکزنشین که حاضر نیستند گرد خاک کروستان به روی کت و شلوارشان بنشیند اما تنها به دلیل قرارگیری در یک جناح خاص در آن برنامه دعوت می شوند، جای انتقاد دارد چون باید برنامه‌های فرهنگی را در مناطق حاشیه‌ای استان برگزار کرد که درد جامعه ماست.

وی گفت: عده‌ ای بر مدیریت های کردستان حاکم شده‌اند که دقیقا گراهای غلط به مسوولان می دهند و آنها را به سمت و سویی هدایت می‌کنند که صد درصد مسیر آن غلط است.

وی گفت: کردستان با موج بیکاری مواجه است و این را بدانیم که همه مشکل ما امریکا نیست بلکه یک شیطنت‌های نشات گرفته از افکار امریکایی در نفس برخی‌ها وجود دارد که آنها را به تضعیف ارزش‌های انقلاب و سمت و سوی اشرافیگری و لاابالی‌گری هدایت می‌کند.

کد خبر 73987

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha