ترامپ باید در کاخ سفید از صلاح الدین دمیرتاش استقبال کند

سرویس ترکیه - کرگ رومان، رئیس انستیتو خاورمیانه مرکز تحقیقات آمریکا در اظهاراتی با ناکافی خواندن اقدامات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه ترکیه گفت: ترامپ باید از صلاح الدین دمیرتاش در کاخ سفید استقبال کند.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری MyNet، کرگ رومان، رئیس انستیتو خاورمیانه مرکز تحقیقات آمریکا در اظهاراتی با ناکافی خواندن اقدامات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه ترکیه عنوان کرده است: اعمال تحریم ها توسط ترامپ علیه ترکیه به اندازه کافی نیست. در ترکیه رئیس حزب کردی دموکراتیک خلق ها، صلاح الدین دمیرتاش در زندان نگه داشته می شود. به نظر من دونالد ترامپ باید از رهبران کرد جنوب شرق ترکیه در کاخ ریاست جمهوری استقبال کند. باید با تشویق نیروهای نظامی خود برای خروج از ترکیه آن بخش از نیروهایی که در شمال حضور دارند به بلغارستان، و نیروهای جنوب را به عراق و در صورت امکان به یونان منتقل کنیم.

وی در ادامه اظهارات خود تصریح کرده است: حتی اقدامات بیشتری نیز باید انجام پذیرفته و دونالد ترامپ در کاخ ریاست جمهوری باید شخصا با فتح الله گولن که ترکیه او را متهم شماره یک کودتای 15 جولای 2016 در ترکیه می داند دیدار و گفتگو کند. آمریکا در سیاست های ترکیه دیر کرده است ولی در نهایت راه درست رفتار کردن با ترکیه را فرا گرفته است. از اقداماتی که ترامپ انجام می دهد مفتخر هستم.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 74655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha