انفجار در ادلب 32 کشته و 45 زخمی به جا گذاشت

سرویس ترکیه - در اثر انفجاری شدید در منطقه سرمادا در استان ادلب سوریه بر اساس اطلاعات اولیه 32 تن کشته و 45 تن دیگر نیز زخمی شده اند.

به گزارش کردپرس به نقل از خبرگزاری آناتولی، در اثر انفجاری شدید در منطقه سرمادا در استان ادلب سوریه بر اساس اطلاعات اولیه 32 تن کشته و 45 تن دیگر نیز زخمی شده اند.

مصطفی حاج یوسف، مدیر دفاع از شهروندان ادلب در گفتگو با خبرگزاری آناتولی عنوان کرده است: در نزدیکی مرز هوایی بابل در منطقه سرمادا واقع در استان ادلب حدود ساعت 4 صبح انفجارهای مهیبی رخ داده است. در اثر این انفجارها 2 ساختمان 6 طبقه دچار آتش سوزی شده و 32 غیرنظامی جان خود را از دست داده و 45 تن دیگر نیز زخمی شده اند.

وی با اشاره به اقدامات امداد و نجات عنوان کرده است: در اقدامات اولیه امداد و نجات صورت گرفته 13 غیرنظامی از زیر آوارها بیرون کشیده شدند.

همچنین دیده بان حقوق بشر سوریه با اشاره به این انفجار عنوان کرده است: 39 شهروند عادی از جمله 12 کودک در اثر این انفجار جان خود را از دست داده اند.

لازم به ذکر است، این انفجارها در شرایطی رخ می دهد که چند ساعت قبل از آن ارتش سوریه در بیانیه ای آغاز عملیات های ادلب را اعلام و حملات هوایی را به این استان در شمال سوریه آغاز کرده است.

کد خبرنگار: 30102

کد خبر 74661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha