برگزاری مراسم جشن نوروز در پارک شهدای 28 دی آبیدر سنندج

سرویس کردستان- معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج گفت: در ادامه برگزاری مراسمات نوروزی، جشن نوروز از هشتم فروردین ماه جاری به مدت چهار روز در پارک شهدای 28 دی آبیدر برگزار خواهد شد.

به گزارش کرد پرس سرکوت نجفی با بیان اینکه امسال با هدف ایجاد فضای شاد و بانشاط برای مسافران نوروزی و شهروندان برنامه‌های متنوعی فرهنگی در نظر گرفته شد، گفت: امسال بر خلاف سال گذشته و برای نخستین بار اجرای مراسم و جشن‌های نوروزی به دو قسمت تقسیم شدکه فاز نخست اجرای این مراسمات از 3 لغایت 5 فروردین ماه و به مدت سه روز در مسیر سه راه حبیبی جنب خانه کرد برگزار شد.

وی گفت: خوشبختانه برگزاری مراسم جشن نوروز در خیابان برای نخستین بار مورد استقبال چشمگیر شهروندان و مسافران نوروزی قرار گرفت.

نجفی از ادامه برگزاری مراسم جشن نوروز در پارک شهدای 28 دی آبیدر خبرداد و گفت: این مراسم از هشتم فروردین لغایت 11 فروردین به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

وی اعلام کرد: مراسم جشن نوروز در پارک شهدای 28 دی آبیدر از ساعت 16 الی 19 برگزار خواهد شد.

نجفی افزود: در مراسم جشن نوروز در پارک شهدای 28 دی آبیدر برنامه‌های نظیر موسیقی فولکلور، نمایش، اجرای آیین نوروزی توسط بزرگترین سفره هفت سین عروسکی متحرک، اجرای موسیقی اقوام توسط گروه‌های از استان‌های بوشهر و لرستان اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری سنندج از تمامی شهروندان دعوت کرد با حضور پرشور در مراسمات و جشن‌های فرهنگی، علاوه بر ایجاد فضای با نشاط برای مسافران نوروزی تعطیلات عید امسال را با خاطره‌ای خوش به پایان برسانیم.

کد خبر 56210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha