یک نماینده مجلس خواستار تاسیس سندیکای کولبری شد

سرویس ایران - عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هم نیروی انتظامی و هم کولبران باید در مورد عمل و توجه به قوانین توجیه شوند.

حجت الاسلام حسن نوروزی در گفتگو با کردپرس با اشاره به موضوع کولبری و حوادث مربوط به آن ها گفت: کولبری یک موضوع چند وجهی است که باید از همه زوایا مورد بررسی قرار گیرد.

وی موضوع اصلی در باره کولبران را ساماندهی بر مبنای قوانین معرفی کرد و گفت: در نظر گرفتن وضع آنان در جریان کولبری مهم است زیرا آن چیزی که امروز مطرح می شود استفاده قاچاقچیان از کولبران است که منجر شده پدیده کولبری تبدیل به چالشی در مناطق مرزی شود.

نوروزی با اشاره به چاره اندیشی در مورد وضعیت کولبران خاطرنشان کرد: نظر من بر این است کولبران اقدام به تشکیل سندیکای کولبران کنند تا بتوانند از دسترنجشان استفاده کنند.

وی در ادامه گفت: نیروی انتظامی در برخی موارد به برخی از کولبران شلیک می کند و اعلام می کند آن ها از مسیرهای قاچاق وارد شده اند در این زمینه هم کولبران و هم نیروی انتظامی باید پایه بر قانون باشد و به درتی توجیه شوند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن اشاره به ورود نماینده گان به موضوع کولبری گفت: نمایندگان مجلس اگر بتوانند فراکسیونی تشکیل دهند و به صورت جامع به کولبران بپردازند بنده هم حاضرم در آن شرکت کنم تا پدیده کولبری به درستی مورد بررسی و نقد قرار گیرد.

کد خبر 49128

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha