ترکیه شرایط را برای قتل عام غیرنظامیان در عفرین آماده می کند

سرویس سوریه- وزیر دفاع کانتون عفرین اعلام کرد ترکیه می خواهد به بهانۀ اینکه نیروهای کرد لباس غیرنظامیان را به تن کرده اند، دست به قتل عام بزند و بر کشتار غیرنظامیان در حملات هوایی سرپوش بگذارد.

به گزارش کردپرس به نقل از فرات نیوز، بهجت عبدو وزیر دفاع کانتون عفرین اعلام کرد حکومت ترکیه با این ادعا که «نیروهای ارتش دموکراتیک سوریه لباس غیرنظامیان را به تن می کنند»، تلاش می کند شرایط و افکار عمومی را برای قتل عام غیرنظامیان آماده کند.

عبدو گفت ترکیه می خواهد به خاطر ناتوانی خود در پیشروی این امر را بهانه کرده و حملات هوایی خود و مرگ غیرنظامیان را مشروع جلوه دهد. به گفتۀ وی «این یک استراتژی جنگی دیگر است.»

وی افزود: «تمام دنیا می داند که ترکیه مردم ما، بچه های ما و مناطق مسکونی ما را به بهانۀ حمله به ارتش دموکراتیک سوریه هدف قرار می دهد. علی رغم اینکه همۀروش ها را امحان کرده اند نتوانسته اند پیشروی چندانی داشته باشند. اینک آنها ادعا می کنند نیروهای ارتش دموکراتیک سوریه لباس غیرنظامیان را به تن کرده اند. این یک استراتژی جنگی دیگر است. آنها برای مشروع جلوه دادن بمباران های خود چنین می گویند. آنها می خواهند بر کشتار غیرنظامیان سرپوش بگذارند. همه باید بدانند که ترکیه خود را برای قتل عامی تازه آماده می کند.»

کد خبرنگار: 30103

کد خبر 53319

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha