تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه آب کردستان نیازمند تخصیص اعتبارات جهشی است

سرویس کردستان – مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه آب در استان نیازمند تخصیص اعتبارات جهشی است.

به گزارش کرد پرس، آرش آریانژاد در دیدار با معاون حوضه آبریز رودخانه‌های کرخه و مرزی غرب، گفت: کافی نبودن اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های استان از دغدغه های عمده این شرکت است.

وی کافی نبودن اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های استان را از دغدغه‌های عمده عنوان کرد و اظهار کرد: در صورت ابلاغ کامل تخصیص‌ها، پروژه‌های آبی نیمه‌تمام این استان به بهره‌برداری کامل خواهند رسید.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کردستان از مدیران و کارکنان حوضه آبریز رودخانه‌های کرخه و مرزی غرب به دلیل توجه ویژه به تخصیص‌های آب کردستان، تقدیر کرد و افزود: این شرکت در راستای تحقق اهداف سازمانی با تمام توان قدم برداشته و خوشبختانه شاهد بوده‌ایم که در حوضه آبریز رودخانه‌های کرخه و مرزی غرب، کارها با جدیت پیگیری و پیش می‌رود و امیدواریم هر چه زودتر شاهد پیامدهای مفید حوضه‌ای شدن آب، باشیم.

معاون حفاظت، بهره‌برداری و امور اجتماعی حوضه آبریز رودخانه‌های کرخه و مرزی غرب نیز در این دیدار به چالش‌های ساختار حوضه‌ای آب اشاره کرد و بیان کرد: حوضه‌های این ساختار جدید که بحث اصلی وزارت نیرو هست، هنوز با چالش‌هایی روبروست، اما مسائل و مشکلات حوزه آب کردستان، بصورت مستمر و هفتگی در سطح شرکت مادرتخصصی و وزارت نیرو مطرح و بررسی می‌گردد.

ابوالقاسم محمدزاده وضعیت کمی آب استان را قابل قبول دانست و ادامه داد: خوشبختانه استان کردستان در حوزه آب از نظر کمی مشکل حادی ندارد.

وی یادآور شد: نگاه وزارت نیرو به 7 حوضه آبی کشور عادلانه و بدور از تبعیض است و باید خیلی وقت پیش ساختارهای آب کشور حوضه‌ای می‌شد و امروز در تمام دنیا، کشورها به سمت حوضه‌ای شدن پیش رفته‌اند.

کد خبر 23147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha