برخی‌ها در خردادماه 88 خواستند کام مردم را تلخ کنند

سرویس کردستان - ‌جانشین‌ فرمانده‌ کل سپاه در قرارگاه مرکزی امام علی (ع) با بیان اینکه در فتنه ۸۸ ‌کام مردم از شیرینی انتخابات پرشور تلخ شد، گفت: خیانت سران فتنه هیچگاه فراموش نمی‌شود.

به گزارش کرد پرس، سردار غلامحسین غیب‌پرور امروز در مراسم بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی که با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه 5400 شهید خطه کردستان، گفت: حضور در جمع مردم باغیرت کردستان را برای خود توفیق دانسته و از متولیان برگزاری این مراسم تشکر می‌کنم.

وی به تفاوت حادثه و واقعه پرداخت و اظهار کرد: حادثه اتفاقی‌ است که در بستر زمان رنگ‌ باخته و گم‌ شده اما واقعه همانند بعثت رسول اکرم(ص)، واقعه عاشورا، 22 بهمن 57، دفاع جانانه 8 ساله و 9 دی این طور نیست و هیچگاه فراموش نمی‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه در قرارگاه مرکزی ‌امام علی (ع) با بیان اینکه حماسه‌های زیادی در همین کردستان اتفاق افتاده که فراموش نشدنی است، افزود: 8 سال دفاع مقدس و 9 دی یک واقعه است.

سردار غیب پرور با بیان اینکه در نهم دی ماه دشمنان تقلب در انتخابات را مطرح و ایراد گرفتند در حالی‌که همواره سلامت و آزادی انتخابات یک اصل و اولویت است، ادامه داد: هیچ کشوری را سراغ نداریم که به اندازه ایران انتخابات را در آزادی برگزار کند اما برخی‌ها در خردادماه 88 خواستند کام مردم را تلخ کنند.

وی با عنوان اینکه 9 دی یک واقعه تاریخی است که باید به این مهم بیش از پیش پرداخته شود و برای پرداختن به این واقعه تاریخی باید به قبل از آن برگردیم، یادآور شد: یکی از افتخاراتنظام اسلامی این است که هر سالانه به طور میانگین یک انتخابات در آن برگزار می‌شود.

کد خبر 24374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha