9 دی روز بصیرت و روز وفاداری ملت به نظام و انقلاب و رهبری است

سرویس کردستان - فرمانده سپاه کردستان گفت: نهم دی ماه سال ۸۸ روز بصیرت و روز وفاداری ملت به نظام، انقلاب و رهبری بود.

به گزارش کرد پرس، سردار سیدصادق حسینی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی و آغاز دهه بصیرت و میثاق با ولایت که با حضور پرشور مردم سنندج در سالن آزادی این شهر برگزار شد، گفت: نهم دی تجلی‌گاه قدرت و همبستگی ملت ایران در برابر دشمنان بود، در این روز فتنه بزرگ دشمنان شکست خورد و مردم با حضور پرشور خود در صحنه از آرمان‌های امام و رهبری دفاع کردند.

وی با بیان اینکه نهم دی ماه ۸۸ روز بصیرت و روز وفاداری ملت به نظام و انقلاب و رهبری بود، اظهار کرد: در این روز فتنه بزرگ دشمنان شکست خورد و مردم با حضور پرشور خود در صحنه از آرمان‌های امام و رهبری دفاع کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: روز نهم دی ۸۸ در واقع روز دفاع از آزادی قانون و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی بود که به ۸ ماه شورش و دهن‌کجی به قانون اسلامی پایان داد.

سردار حسینی با بیان اینکه آنان به دنبال مردم بودند اما با درک صحیح و عمل به موقع ملت دسیسه‌های دشمنان خنثی شد و مکر آنان بی‌اثر ماند، ادامه داد: در روزی ۹ دی مردم حول محور منافع ملی، قانون اساسی و ارزش‌های انقلاب جمع شدند و در دفاع از انقلاب آگاهانه به صحنه آمدند.

وی یادآور شد: یک کودتای بزرگ علیه انقلاب از سوی دشمنان طراحی شده بود ولی با حضور با بصیرت مردم و خلق حماسه‌ای بزرگی خنثی شد.

همه ما مدیون فداکاری‌ها و مجاهدت‌های شهید سلیمانی هستیم

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم با بیان اینکه همه ما مدیون فداکاری‌ها و مجاهدت‌های شهید سلیمانی هستیم، بیان کرد: این فرمانده دلاوردر دفاع از کیان و کشور شب و روز نداشت و خون پاکش به ناحق ریخته شد.

ماموستا فایق رستمی با بیان اینکه امام (ره) دل‌ها خفته را بیدار و محرومیت جهان را حریت بخشید و مکتب سردار دل‌ها نیز در همین راستاست، گفت: شهید سلیمانی جان خود را در راستای دفاع از شرف، کرامت، انسانیت و امنیت مردم در طبق اخلاص گذاشت و امروز جوانان، دانشجویان و عالمان باید ابن راه پرافتخار را مقتدرانه ادامه بدهند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی فداکارانه و با ایثار از حق و حقوق مظلومان و مستضعفان جهان اسلام دفاع می‌کرد، افزود: این مرد بزرگ بهترین معامله را با خدا کرد، دنیا یک امانتی است که انسان‌ها باید در راستای حفظ اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را تقدیم و همواره خدمتگزار جامعه بشریت باشند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه همه ما مدیون فداکاری‌ها و مجاهدت‌های شهید سلیمانی هستیم، اظهار کرد: این فرمانده دلاوردر دفاع از کیان و کشور شب و روز نداشت و خون پاکش به ناحق ریخته شد که امیدواریم عاملان این جنایت نابخشودنی به سزای عمل ناپاک خود برسند.

فایق رستمی ادامه داد: آمریکای جنایتکار با شهادت شهید سلیمانی فکر می‌کرد می‌تواند ایران اسلامی را تضعیف کند، اما غافل از اینکه هر کدام از ایرانیان مدافع و ادامه‌دهنده راه این بزرگ مرد هستند.

کد خبر 24376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha