۲۱ پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کردستان نیازمند ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: در حال حاضر ۲۱ پروژه ورزشی ناتمام در استان وجود دارد که برای تکمیل آن حدود ۲۵۰ میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش کرد پرس، حامد جولایی گفت: با توجه به اعتبارات سفر رئیس جمهور به ورزش استان در سال گذشته و با دریافت اعتبار از محل‌های دیگر، امیدواریم این طرح‌های ناتمام در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

وی اظهار کرد: سال گذشته و امسال با حمایت استاندار، اعتبارات خوبی به ورزش استان توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اختصاص یافت تا بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام را تکمیل کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود: پارسال در سفر رئیس جمهور به استان، بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار به ورزش استان اختصاص یافت که از این محل برای اتمام طرح‌ها از جمله سالن ۱۲۰۰ نفره بانه و خوابگاه ۴۰۰ نفره سنندج استفاده خواهد شد.

جولایی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال ۲۰ چمن مصنوعی در مناطق مختلف استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به افتتاح ۱۷۶ پروژه ورزشی طی چند سال اخیر در استان، یادآور شد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها، سرانه فضای ورزشی استان از رتبه ۲۹ به حدود ۱۱ در کشور رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان سرانه فضای ورزشی استان را هشت دهم مترمربع اعلام کرد و بیان کرد: با افتتاح پروژه‌های بزرگی در سال جاری، این رقم ارتقا خواهد یافت.

کد خبر 2754011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha