YPJ کشته شدن ۳ عضو خود را در حملات ترکیه به منبج تایید کرد

سرویس سوریه - فرماندهی YPJ کشته شدن ۳ تن از اعضای خود و مجلس نظامی منبج را در حمله روز جمعه ارتش ترکیه به شهر منبج تایید کرد.

به گزارش کردپرس، فرماندهی یگان‌های مدافع زنان(YPJ) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در نتیجه حمله ارتش ترکیه به شهر منبج، سه تن از اعضای فرماندهی مجلس نظامی YPJ و فرماندهی مجلس نظامی منبج کشته شده اند.

به نوشته آژانس خبری هاوار، فرماندهی کل YPJ در اطلاعیه‌ای از کشته شدن ۳ تن از نیروهای خود و مجلس نظامی منبج در حملات روز جمعه ارتش ترکیه به منبج خبر داد.

در این اطلاعیه ضمن اعلام کشته شدن ۳ تن از این نیروها آمده است: «دولت ترکیه هر روز با روش‌های متفاوت فراتر از مرزهای جنگ به مردم ما و رهبران شمال و شرق سوریه حمله می‌کند. ما به عنوان YPJ از ابتدای حملات ارتش ترکیه تا امروز به عنوان سپر دفاعی در برابر این حملات مقاومت کرده‌ایم.»

در ادامه اطلاعیه YPJ آمده است: « در تاریخ ۱۵ سپتامبر، در سالگرد حمله داعش به کوبانی، هدف قرار گرفتن زنان شمال و شرق سوریه تصادفی نیست. دشمنی دولت ترکیه بیانگر عدم تمایل این کشور برای شکست داعش است. در عین حال این حملات را با هدف شکستن اراده و انگیزه مردم شمال و شرق سوریه انجام می‌دهد.»

کد خبر 2760855

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha