مردم کردستان با بصیرت خود دشمنان را ناکام گذاشتند

استاندار کردستان با اشاره به برنامه ریزی های دشمن برای تشویش اذهان عمومی، گفت: مردم کردستان با بصریت و موقعیت شناسی خود بار دیگر دشمنان را در رسیدن به توطئه ها ناکام گذاشتند.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سوادآموزی کردستان در سنندج با قدردانی از هوشیاری مردم در خنثی سازی توطئه های دشمنان، گفت: دشمن از ماه ها پیش و با تبلیغات مختلف برای ۲۵ شهریور سالگرد اغتشاشات برنامه ریزی کرده بود اما مردم با موقعیت شناسی و دشمن شناسی خود بدون هیچ مشکلی این روز را پشت سر گذاشتند و ما قدردان هوشیاری این مردم هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید با انجام کارهای تبیینی و موثر در تبیین حقانیت جمهوری اسلامی بیشتر کار کنیم، افزود: در طول یک سال گذشته برنامه ریزی هایی که از سوی دشمنان برای کشور ما و براندازی نظام انجام شد اگر برای هر نظام و کشور دیگری انجام می شد به طور قطع با سقوط مواجه می گشت اما ساختار مردمی جمهوری اسلامی دشمن را از دشمنی خود سرخورده می کند.

استاندار کردستان اظهار کرد: ما منکر وجود مشکلات و نقص هایی در اداره کشور نیستیم اما باید با حفظ وحدت و انسجام خود در راستای رفع و کاهش این مشکلات و دغدغه های مردم گام برداریم و اجازه دخالت به دشمن ندهیم.

زارعی کوشا با بیان اینکه سال گذشته اتحاد گسترده ای بین معاندان و دشمنان نظام شکل گرفت و نظام های سیاسی دنیا به هم نزدیک شدند، ادامه داد: این افراد امروز کجا هستند، منافقان آواره تر از همیشه و گروهک های معاند نیز امروز سرگردان شده اند و بی شک این عاقبت کسانی است که به سمت ملت و مردم خود توطئه افکنی می کنند.

وی یادآور شد: براندازی این نظام به هیچ عنوان امکان ندارد و به فرض مثال هم اگر این اتفاق هم بیافتد فردای روز براندازی آغاز تجزیه کشور خواهد بود و بی شک تجزیه ایران بزرگترین خیانت به این کشور است.

استاندار کردستان بیان کرد: مردم ما با کمک نکردن به دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود یک بار دیگر نشان دادند مردمی آگاه و هوشیار هستند و امیداریم از این به بعد نیز شاهد این هوشیاری و آگاهی به ویژه در مدارس و دانشگاه ها باشیم.

زارعی کوشا با بیان اینکه دشمن به دنبال تضعیف هویت ملی ما است، گفت: در دوران کرونا و با توجه به محدود شدن ارتباط دانش آموزان با فضای آموزش، دشمنان برای رسیدن به این خواسته شوم خود نیز وارد عمل شده و دانش آموزان را هدف قرار دادند.

وی اظهار کرد: قیام در برابر سرود ملی در همه دنیا جزو ارزش های شناخته شده به شمار می رود و اهانت به پرچم و سرود ملی هدف دشمن است لذا این موضوع ها باید در مدارس جدی گرفته شود و با کسی که این مسایل را دنبال می کند، برخورد شود چرا که این مقوله خطوط قرمز ملی ما است.

استاندار کردستان بر اهتمام جدی فرمانداری ها در شهرستان ها بر موضوع انتقال کتب درسی تاکید کرد و افزود: همچنین از آموزش و پرورش انتظار می رود بر عملکرد مدارس غیر دولتی نظارت بیشتری داشته باشد و دستگاه هایی که مسئولیت دارند نیز در این زمینه همکاری کنند.

کد خبر 2760878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha