آغاز به کار سامانه تلفن ۱۱۱ پاسخگویی به درخواست های مردمی/سامانه سامد ویژه سفر رئیس جمهور به کردستان فعال شد

استاندار کردستان گفت: مرکز پاسخگویی ارتباطات ریاست جمهوری از طریق سامانه سامد، تلفن ۱۱۱ به صورت شبانه روزی برای سهولت در ارتباط مردمی، طرح مشکلات و مطالبات مردم درایام سفر رئیس جمهور به کردستان راه اندازی شد.

به گزارش کرد پرس، در سومین دور سفر ریاست جمهوری به استان کردستان، با حضور اسماعیل زارعی کوشا مراسم آغاز به کار سامانه تلفنی ۱۱۱، پاسخگویی به درخواست های مردمی (ویژه سفر ریاست جمهوری) صبح امروز در محل سالن تربیت بدنی دانشگاه کردستان، برگزار شد.

استاندار کردستان در این مراسم گفت: با عنایت به قریب الوقوع بودن سفر رئیس جمهور به استان کردستان در روزهای یازدهم و دوازدهم آبان ماه جاری، برای سهولت در ارتباط مردمی، طرح مشکلات و درخواست ها تنها از طریق شماره تلفن ۱۱۱ امکانپذیر است و اقدامات لازم جهت فعالیت هر چه مطلوب  تر، سایت پاسخگویی انجام شده است.

زارعی کوشا افزود: این سامانه از اکنون تاروز جمعه، از ساعت هفت صبح تا ۹ شب به صورت دو شیفت فعال است و مردم در مدت سفر رئیس جمهور به استان می توانند بدون حضور فیزیکی در هر نقطه ای که حضور دارند با سامانه سامد از طریق شماره تلفن ۱۱۱ ارتباط برقرار کنند.

وی اظهار کرد: به منظور افزایش بهره وری سایت پاسخگویی به درخواست های مردم از طریق تلفن ۱۱۱ با حضور بیش از هزار نفر نیروی مجرب و متخصص کارشناس سامد از همکاران دستگاه  های اجرایی از طریق ۲۰۰ خط ارتباطی تامین شده است.

استاندار کردستان با بیان اینکه هم اکنون ۳۰ میز ارتباط مردمی در دستگاه های اجرایی متشکل از معاونین وزرا و نمایندگان تام الاختیار سازمان ها و وزارتخانه ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ در طول سه روز آماده پاسخگویی به مشکلات هستند و در این راستا بنرهایی در سطح شهر جهت معرفی نماینده تام الاختیار دستگاه های اجرایی در محل میز خدمت ارتباط مردمی نصب شده است.

گفتنی است، مرکز سامد، سامانه ارتباطات مردمی با دریافت مطالبات، انتقادات، ایده ها و نظرات، درخواست ها، و گزارش های مردمی می کوشد تا با برقراری ارتباط پویا میان مردم و دولت و همچنین افزایش سطح دسترسی به مسئولان و کارگزاران دولت، با رویکرد حل مشکل و همفکری در برنامه ریزی ها، زمینه مشارکت تمامی اقشار جامعه را عملی سازد.

مردم می توانند از طریق تلفن گویای ۱۱۱ و یا مراجعه به سایت این سامانه به درخواست ها و مطالبات خود اقدام کنند.

کد خبر 2762636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha