دشت‌های تشنه کوزران، سنجابی و ماهیدشت باید از آب سیروان سیراب شوند

سرویس کرمانشاه _ مدیرعامل فرهنگی هنری دادگر گفت: طرح سامانه سردسیری باید با اولویت انتفال آب سیروان به دشت‌های تشنه کوزران، ماهیدشت و سنجابی اجرایی شود نه اینکه راهی دیگر استان‌ها شود.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ محمد رضا دادگر مدیر عامل موسسه فرهنگی و هنری دادگر در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و خبرنگاران عنوان کرد: جامعه خبری استان یکی از اصلی ترین چراغ های دانایی و روشن کنندگان مسیر شفافیت هستند و به عنوان رابط میان مردم و مسئولان باید از ظرفیت های این قشر به نحو احسن استفاده شود.

وی ادامه داد: اگر خبرنگاری یک حرفه است پس چرا کسی به فکر پیگیری کردن مشکلات معیشتی و بیمه‌ای اهالی قلم نیست.

دادگر تاکید کرد: خبرنگاران هم همچون دیگر حرفه‌ها باید از حقوق و مزایای متناسب با حرفه خود، بیمه و مسکن برخوردار باشند و نقش مجلس و بخش دولتی در پیگیری این مطالبات بسیار مهم است.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: کرمانشاه یک سرزمین چهار فصل و سرشار از ظرفیت ها، پتانسیل ها و منابع خدادادی است‌ و متاسفانه ناتوانی مدیران باعث شده این ظرفیت های عظیم اثر چندانی در بهبود وضعیت معیشت و اشتغال مردم نداشته باشد.

این کارآفرین کرمانشاهی عنوان کرد: ما تولیدات کشاورزی بسیار متنوع و زیادی داریم ولی متاسفانه صنایع تبدیلی چندانی برای ایجاد ارزش افزوده در این حوزه در استان کرمانشاه شکل نگرفته است.

دادگر در ادامه سخنانش با انتقاد از انتقال منابع آبی استان کرمانشاه به دیگر استان ها تاکید کرد: در شرایطی که دشت‌های ماهیدشت، کوزران و سنجابی خشک شده جرا منابع آبی کرمانشاه باید به دیگر استان‌ها برود.

مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری دادگر گفت: طرح سامانه سردسیری باید با محوریت انتقال آب سیروان به این دشت ها هر چه سریع تر اجرایی شود.

وی در ادامه موسسه فرهنگی و هنری دادگر را یک مجموعه مردمی برای خدمت به اهالی فرهنگ و هنر توصیف کرد و گفت: این مجموعه طی این سال ها در راستای حمایت از فعالیت‌ها فرهنگی، هنری و ادبی و فراهم کردن فضای فعالیت برای این عزیزان، راه اندازی شده است.

دادگر عنوان کرد: هم اکنون در موسسه فرهنگی دادگر گروه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی متعددی مشغول کار و فعالیت هستند.

در ادامه این نشست چهره‌هایی همچون بهرام فاضلی ریاست اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراهیم مرادی از هنرمندان کرمانشاهی و برخی از اهالی رسانه به طرح مسائل و مشکلات استان پرداختند و بر لزوم کمک خبرنگاران در مسیر فرهنگ سازی پیرامون انتخاب اصلح در انتخابات ۱۱ اسفند تاکید کردند.

کد خبر 2766746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha