سخنگوی جنبش روابط اسلامی: به عنوان یک حزب مستقل در انتخابات شرکت خواهیم کرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- سخنگوی جنبش روابط اسلامی اعلام کرد: «توافق شده است که به جز کامل حاجی علی شخص دیگری به عنوان رئیس جنبش تعیین نشود، به زودی کمیته عالی موسس انتخاب خواهد شد و به عنوان یک حزب مستقل در انتخابات پارلمان کردستان شرکت خواهیم کرد».

به گزارش کردپرس به نقل از سایت خبری خندان، محمد بازیانی، سخنگوی جنبش روابط اسلامی در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که اسامی بیش از ۲۰۰۰ نفر را در لیست تشکیل جنبش روابط اسلامی ثبت کرده‌اند که همگی دارای کارت رای هستند و هرکس کارت رای نداشته باشد نمی تواند در تاسیس این جنبش شرکت کند.

وی اشاره کرد: «کمیته عالی موسس جنبش روابط اسلامی که قرار است به زودی انتخاب شود، باید دارای مدارک و مدارج بالا و همچنین باید ویژگی های مورد نیاز کمیسیون عراق را داشته باشند».

محمد بازیانی تصریح کرد که نتوانستند با جنبش اسلامی کردستان ادامه دهند و اکنون یک جنبش جداگانه هستند، برای اینکه جدا نشوند بسیار تلاش کردند اما در نهایت این اتفاق افتاد که طبیعی است زیرا احزاب بزرگ نیز به چنین وضعیتی دچار می‌شوند.

وی همچنین گفت که در یک پروسه رای گیری آشکار، یک رهبر برای جنبش روابط اسلامی انتخاب می شود و پس از آن اعضای ریاست تعیین و در انتخابات پارلمان کردستان شرکت می کنند.

سخنگوی جنبش روابط اسلامی اضافه کرد: «توافق شده است که به جز کامل حاجی علی، شخص دیگری برای رهبری جنبش روابط اسلامی کاندید نشود».

کد خبر 2768316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha