نمایشگاه بزرگ صنایع‌دستی در تاق‌بستان افتتاح شد

سرویس کرمانشاه _ مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از افتتاح بزرگترین نمایشگاه نوروزی صنایع‌دستی در کرمانشاه در محوطه تاریخی تاق‌بستان خبرداد.

به‌گزارش کردپرس، داریوش فرمانی  در بازدید از این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه بزرگ صنایع‌دستی و سوغات در ورودی محوطه تاریخی تاق‌بستان به مناسبت عید نوروز افتتاح شد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه افزود: این نمایشگاه ۳۴ غرفه دارد که در آن حدود ۴۰ هنرمند از کرمانشاه تولیدات خود را در معرض نمایش و عرضه قرار داده‌اند. 

او تاکید کرد: گلیم‌بافی، گیوه‌بافی، چرم، میناکاری، ابزارآلات فلزی، البسه‌محلی، جاجیم‌بافی، نمد، ارغوان، سفال و سرامیک، سوخت روی چوب و... از جمله رشته‌هایی است که در این نمایشگاه عرضه شده‌ است. 

فرمانی هدف از برپایی این نمایشگاه را معرفی صنایع‌دستی کرمانشاه و کمک به فروش هنرمندان صنایع‌دستی عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه در اولین روز فعالیت خود مورد استقبال خوب گردشگران قرار گرفت. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه با بیان اینکه این نمایشگاه در ایام نوروز از ساعت ۸ صبح تا ۲۳ شب پذیرای گردشگران نوروزی خواهد بود، عنوان کرد: نمایشگاه بزرگ صنایع‌دستی طاق‌بستان تا پایان تعطیلات نوروز دائر خواهد بود. 

او اعلام کرد: در محل راه‌آهن کرمانشاه نیز دو غرفه صنایع‌دستی در رشته‌های احجام‌چوبی و چرم‌دوزی برپا شده‌است.

کد خبر 2768464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha