نچیروان بارزانی: انتخابات با موافقت و مشارکت همه احزاب برگزار خواهد شد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- رئیس اقلیم کردستان، تاکید کرد که باید نیروهای سیاسی نیز همچون مردم اقلیم کردستان در راه منافع عالی میهن متحد باشند و انتخابات با موافقت و مشارکت همه احزاب برگزار خواهد شد.

به گزارش کردپرس به نقل از کردستان24، نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان، روز چهارشنبه ١٧ آوریل در سخنانی در هشتمین دیدار سالانه سلیمانیه، موضوع برگزاری انتخابات پارلمانی اقلیم کردستان را مورد توجه قرار داد و گفت:"مردم کردستان متحد هستند و باید نیروهای سیاسی نیز همچون مردم در راه منافع عالی میهن متحد باشند، اینگونه می‌توان یک انتخابات شفاف و عادلانه برگزار کرد."

وی، تاکید کرد:"انتخابات با موافقت و مشارکت همه احزاب برگزار خواهد شد. پارلمان کردستان یک تجربه بسیار مهم در منطقه است و باید حفظ شود. دولت اقلیم کردستان، یک سرزمین را پس از عملیات نسل‌کشی انفال و بمباران شیمایی آباد کرده است و باید همه از آن حمایت کنیم."

و نیز یادآور شد:"پیشمرگان دلیر، افسانه داعش را درهم شکستند و مایه اشتهار اقلیم کردستان در جهان شدند و این‌ به ما امید می‌دهد که هرچه سریعتر متحد شویم."

هشتمین دیدار سالانه سلیمانیه، با حضور شخصیت‌های بین‌المللی در دانشگاه آمریکایی سلیمانیه برگزار می‌شود و در آن مسائل مهم اقلیم کردستان، عراق، منطقه و جهان مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند.

کد خبر 2769440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha