حملات توپخانه‌ای و پهپادی ارتش سوریه علیه شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه/ کشته شدن یک سرباز سوری در لاذقیه

سرویس سوریه - پایگاه‌های شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه در حومه حلب و ادلب صبح امروز هدف بمباران و حملات پهپادی ارتش سوریه قرار گرفت و یک سرباز سوری نیز در حمله شبه‌نظامیان در شمال لاذقیه کشته شد.

به گزارش کردپرس، نیروهای ارتش سوریه صبح روز پنجشنبه ۱۸ آوریل، پایگاه‌های شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه در حومه حلب و ادلب را با توپ و هواپیماهای بدون سرنشین مسلح بمباران کردند، همچنین یک سرباز سوری در حمله شبه‌نظامیان به نیروهای ارتش سوریه در شمال لاذقیه کشته شد.

به نوشته دیده‌بان حقوق بشر سوریه، صبح امروز یک فروند هواپیمای بدون سرنشین انتحاری دولت دمشق، یکی از پایگاه‌های شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه را در جبهه «دشت‌خاب» در غرب حماة بمباران کرد.

همزمان نیروهای ارتش سوریه، مناطق «الشیخ سندیان»، جبهه‌های «سرمنیه»، «قرقور»، «دیرالاکراد»، «شهرک فطره»، «کنصفرا» و «بره» در «جبل‌الزاویه» را بمباران کردند.

به گفته این دیده‌بان، یک سرباز دولت دمشق توسط تک تیراندازان شبه‌نظامیان موسوم به فتح‌المبین در جبهه کبینه در شمال لاذقیه کشته شد.

با این اطلاعات از ابتدای سال جدید میلادی تاکنون ۱۸۸ تن در ۱۶۹ حمله جداگانه در مناطق شمال غرب سوریه کشته و بیش از ۶۷ تن مجروح شده اند.

کد خبر 2769477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha