اعلام مشارکت حزب سوریه آینده در انتخابات محلی کردستان سوریه

سرویس سوریه - حزب سوریه آینده ضمن اشاره به مشارکت خود در انتخابات شهرداری‌های شمال و شرق سوریه، اعلام کرد که آماده ائتلاف با سایر احزاب و نیروها در این انتخابات است.

به گزارش کردپرس، حزب سوریه آینده با برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که در انتخابات شهرداری‌های شمال و شرق سوریه شرکت کرده و آماده ائتلاف با سایر احزاب و نیروها در انتخابات است.

به نوشته آژانس خبری هاوار، حزب سوریه آینده یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد و در این کنفرانس اظهار داشت که در انتخابات شهرداری‌ها و انجمن شهرداری‌های منطقه شرکت خواهد کرد.

«عبید حمیدالمهباش» و «کوثر دوکو» رؤسای مشترک حزب سوریه آینده این کنفرانس مطبوعاتی را در مقابل ساختمان این حزب در رقه برگزار کردند.

اعضای مجمع عمومی حزب و بسیاری از خبرنگاران در این کنفرانس حضور داشتند.

در بیانیه این حزب که در این کنفرانس منتشر شد آمده است: «ما در انتخابات شهرداری‌ها شرکت می‌کنیم و از دوستان و اعضای حزب خود می‌خواهیم در ‌انتخابات شرکت کنند تا بتوانند نامزدهای خود را انتخاب کرده و نامزدها نیز بتوانند نماینده مردم خود باشند.»

در پایان بیانیه حزب سوریه آینده آمده است: « درهای حزب سوریه آینده به روی همه احزاب و نیروهای سیاسی باز است. آنها می‌توانند با ما در یک لیست در انتخابات شرکت کنند. با شرکت در انتخابات و رای دادن، تمرین را آغاز کرده و با انتخاب نامزدهای با تجربه و متخصص، به دموکراسی واقعی دست بیابیم.»

کد خبر 2769558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha