دستگیری ۲۵ عضو داعش از جمله یک زن در اردوگاه هول

سرویس سوریه - نیروهای آسایش کردستان سوریه از دستگیری ۲۵ عضو داعش از جمله یک زن و کشف و ضبط مقادیری سلاح و مهمات و وسایل ارتباطی به همراه این افراد در حمله نیروهای آسایش به مخفیگاه‌های اعضای داعش در اردوگاه هول خبر دادند.

به گزارش کردپرس، نیروهای امنیت داخلی مدیریت خودگردان شمال و شرق سوریه(آسایش) اعلام کردند که در حمله این نیروها به مخفیگاه‌های اعضای داعش در اردوگاه هول، ۲۵ عضو داعش از جمله یک زن دستگیر شدند و مقادیری سلاح و مهمات و وسایل ارتباطی نیز به همراه آنان کشف و ضبط شد.

دستگیری ۲۵ عضو داعش از جمله یک زن در اردوگاه هول

به نوشته آژانس خبری هاوار، نیروهای آسایش کردستان سوریه در سایت رسمی خود اظهار داشتند که نیروهای امنیت عمومی در شامگاه ۲۳ آوریل با مشارکت نیروهای عملیاتی آسایش، مخفیگاه هسته‌های داعش در اردوگاه هول را محاصره کردند که در این عملیات، ۲۵ عضو داعش از جمله یک زن دستگیر شدند.

نیروهای آسایش همچنین تصریح کردند که این افراد که در ۵ بخش خطرناک اردوگاه دستگیر شدند، مردان و زنان را شکنجه کرده و به قتل می‌رساندند و ایدئولوژی تندرو را در میان ساکنان اردوگاه گسترش می‌دادند.

آسایش کردستان سوریه همچنین تاکید کرد که افراد دستگیر شده در حال آماده سازی و برنامه ریزی برای انجام حملات مشترک علیه پایگاه‌های نظامی و امنیتی منطقه بودند.

در پایان نیروهای آسایش بیان کردند که در بازرسی از مخفیگاه اعضای داعش تعدادی سلاح، مهمات، مواد منفجره و تجهیزات ارتباطی نیز کشف و ضبط شد.



 

کد خبر 2769795

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha