معاون نخست وزیر اقلیم کردستان: مخالف هرگونه تلاش برای تعویق در برگزاری انتخابات هستیم

سرویس عراق و اقلیم کردستان- قباد طالبانی معاون نخست وزیر اقلیم کردستان گفت: «بر برگزاری انتخابات در موعد مقرر خود تأکید داریم و مخالف هرگونه تلاش برای تعویق برگزاری انتخابات هستیم».

به گزارش کردپرس به نقل از کانال8، قباد طالبانی در دیدار با استیون هیچن، سفیر انگلیس در عراق و در پاسخ به سوال سفیر انگلیس درمورد انتخابات پارلمان کردستان اشاره کرد: «بر برگزاری انتخابات در موعد مقرر خود تأکید می‌کنیم و تعویق بیشتر انتخابات به جایگاه اقلیم کردستان لطمه وارد خواهد کرد، ما مخالف هرگونه تلاش برای تعویق انتخابات هستیم».

بر اساس بیانیه دفتر اطلاع رسانی معاون نخست وزیر اقلیم کردستان، در این دیدار همچنین به حمله اخیر به میدان گازی کورمور که چند روز پیش مورد هدف قرار گرفت، اشاره شد، معاون نخست وزیر با ابراز نگرانی گفت که ادامه این حملات به ثبات عراق و کردستان آسیب می‌رساند. وی افزود: «همراه با دولت فدرال و احزاب عراقی در تلاش هستیم تا عاملان این حمله را پیداکنیم و به ادامه این گونه حملات پایان دهیم».

در این بیانیه آمده است؛ در ادامه دیدار اوضاع سیاسی و امنیتی اقلیم کردستان و عراق مورد بحث قرار گرفت و بر اهمیت حل هرگونه مشکل سیاسی از طریق گفتگو تأکید شد.

کد خبر 2769987

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha