ساخت باشگاه ورزشی در آب چشمه بدره و زمین چمن روستای ارمو با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال

سرویس ایلام - مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در بازدید از پروژه های ورزشی در حال ساخت بدره و دره شهر، از ساخت باشگاه ورزشی در آب چشمه بدره و زمین چمن روستای ارمو دره شهر با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان ایلام، شهاب شهبازی ضمن بازدید از آخرین وضعیت پروژه های ورزشی در حال ساخت این دو شهرستان، عنوان کرد: در راستای توسعه اماکن و فضاهای ورزشی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کمتر برخوردار، در حال ساخت و تکمیل زمین چمن مینی در روستای مهتابی دره شهر هستیم که با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در دست احداث است.

وی افزود: زمین چمن روستای ارمو از توابع این شهرستان نیز با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در حال ساخت و تکمیل است که مطالبه بسیاری از جوانان این منطقه بوده و تلاش داریم در کمترین زمان ممکن با تامین اعتبارات لازم آن را جهت بهره برداری تحویل مردم بدهیم.

شهبازی در روستای ماژین از توابع شهرستان دره شهر نیز حضور یافت و ضمن اهدای یک دستگاه کولر خنک کننده ایستاده، اقلام ورزشی مختلفی از قبیل توپ والیبال و فوتبال، البسه ورزشی و تور والیبال و تور دروازه فوتسال به این روستا اهدا کرد و گفت: قبل از دولت سیزدهم در استان ۷۸ خانه ورزش روستایی وجود داشته است که این تعداد از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون، به ۱۱۴ خانه ورزش روستایی افزایش یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام همچنین در شهرستان بدره نیز حضور یافت و از وضعیت و پیشرفت پروژه سالن ورزشی روستای آب چشمه این شهرستان بازدید کرد و در جریان آخرین مسائل آن قرار گرفت و گفت: این سالن ورزشی با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال از پروژه های خوب شهرستان بدره است که روند پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد.

در استان ایلام ۳۶۴ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت دارند و ۳۷ هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این تعداد هیئت ورزشی استان به فعالیت‌های ورزشی می‌پردارند.

کد خبر 2769990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha