زمین لازم برای ۲۶ هزار واحد مسکن ملی در کردستان تامین شد

استاندار کردستان از تامین زمین ۲۶ هزار واحد مسکن ملی در کردستان خبر داد و گفت: طی دو ماه آینده کل تعهد دولت برای تامین ۳۶ هزار واحد مسکن ملی در کردستان محقق خواهد شد.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل زارعی کوشا در حاشیه بازدید از پروژه ۵۲۰ واحدی مسکن ملی در سنندج در جمع خبرنگاران، گفت: دولت ۳۶ هزار واحد تعهد مسکن ملی در سطح استان دارد که تا این لحظه برای بیش از ۲۶ هزار واحد زمین تامین شده است و در مراحل مختلف ساخت قرار دارد.

وی اظهار کرد: یکی از پروژه های مسکن ملی در سنندج پروژه ۵۲۰ واحدی است که به امید خدا با تدابیر اتخاذ شده تا یک یا نهایتا ۲ ماه آینده مابقی تعهد زمین تامین می شود.

استاندار کردستان افزود: با توجه به هماهنگی هایی که صورت گرفته بیش از ۳۶ هزار تعهدی که دولت برای تامین زمین داده در استان مازاد بر نیاز زمین تامین خواهد شد.

زارعی کوشا ادامه داد: در برخی از شهرهای استان مانند سقز کل نیاز زمین تعهد داده شده تامین شده و در مرحله تامین زمین برای نیاز مازاد هستیم.

وی یادآور شد: در همه شهرهای استان کار ساخت و ساز و تامین زمین طرح در حال انجام است و از دستگاه های خدمات رسان و سایر دستگاه های مرتبط انتظار می رود انجام کارها را تسریع ببخشند.

استاندار کردستان با بیان اینکه تاکیدات لازم به راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان در زمینه تسریع در فرایند اجرای طرح صورت گرفته است، بیان کرد: باید با همراهی و همدلی همه بخش ها و دستگاه های متولی از فصل محدود عمرانی نهایت استفاده را برای جلو بردن کار پیش ببریم.

زارعی کوشا گفت: معارضین یکی از اصلی ترین موانع در زمینه اجرای طرح های مسکن ملی در استان بود که فرایند کار در اجرای پروژه را طولانی کرد، اما با همراهی خوب مراجع قضایی استان توانستیم مشکلات را حل و امیدواریم شاهد حل کامل این موانع باشیم.

کد خبر 2770010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha