۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵
قتلگاه  «ملالر» در بوکان حذف شد

سرویس آذربایجان غربی- نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی از حذف پیچ ملالر به عنوان یکی از نقاط حادثه خیز جاده بوکان _میاندوآب است که عملا به قتلگاه شهروندان تبدیل شده بود، خبر داد.

به گزارش کردپرس، انور حبیب زاده در این باره افزود: وزارت راه و شهرسازی در نظر داشت تا زمان احداث واریانت در قالب پروژه بزرگراه بوکان _ میاندواب، پیچ ملالر را به حال خود رها کند.

او ادامه داد: اما با پیگیریهای متعدد، وزارت راه و شهرسازی در نهایت به تعریض این پیچ به صورت ٣ بانده همزمان با احداث واریانت رضایت داد و هم اکنون پیچ ملالر به طول دو کیلومتر به صورت سه بانده تعریض شد و عملا این قتلگاه حذف شد و تصادفات در این پیچ به شدت کاهش پیدا کرده است.

نماینده بوکان در مجلس گفت: هم اکنون ساخت چهار کیلومتر از بزرگراه بوکان_میاندوآب به پایان رسیده است اما هنوز به زیر بار ترافیک نرفته است. کار زیرسازی و ساخت ابنیه های فنی در دو کیلومتر دیگر این محور به پایان رسیده است.

به گزارش کردپرس، وضعیت محور بوکان به میاندوآب، با گذشته ١٥ سال هنوز بهبود نیافته و آمار تصادفات جاده ایی در این محور همچنان بالا است. در همه این سال ها این محور به فراموشی سپرده شده بود و هر بار تنها برنامه های عملیات اجرایی در ٣ تا ٤ کیلومتر با حضور مقامات افتتاح می شود!

اسفند ماه سال گذشته نیز تنها عملیات ساخت ٤ کیلومتر از این بزرگراه با حضور استاندار آذربایجان غربی برای دومین بار کلنگ زنی شد!!

کد خبر 38076

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha