ممنوعیت کشتار غیر مجاز مرغ در ایلام از دهم خرداد

سرویس ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام در نشست کمیته ساماندهی مرغ استان گفت: از دهم خرداد ماه هرگونه کشتار غیر مجاز مرغ در ایلام ممنوع و با متخلفین برخورد قضایی می شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، جهانگیر رستمزاد در خصوص مغازه های زنده فروشی مرغ در استان گفت: در راستای ساماندهی مرغ فروشی های زنده سطح شهر و کمک به معیشت خانوارهای آنان این افراد می توانند با دریافت مجوز در مهلت قانونی از سهمیه مرغ کشتار روز بهره مند شوند تا متضرر نگردند.

او گفت: با توجه به اعلام قیمت مرغ از سوی ستاد تنظیم بازار کشور اکنون برخی از این افراد بدون رعایت قیمت مصوب مرغ را با قیمت بسیار بیشتر به مردم عرضه می کنند که موجب نارضایتی شهروندان شده و از طرفی چون این مرغ ها توسط دامپزشکی کشتار و نظارت نمی شوند، تهدیدی برای سلامت شهروندان بشمار می روند.

وی از دامپزشکی، تعزیرات، شهرداری، بازرسان صمت و جهادکشاورزی، نیروی انتظامی و دستگاه قضا خواست در اجرای طرح ساماندهی مرغ زنده با اداره کل صنعت استان همکاری کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام اظهار داشت: فرمانداران شهرستان های استان نیز نظیر همین کمیته را برگزار و کشتار زنده مرغ را در شهرستان خود ساماندهی و ممنوع کنند.

کد خبر 10412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha