وزارت نیرو باید جوابگوی خسارت های وارده قطعی برق باشد

سرویس آذربایجان غربی- امام جمعه مهاباد گفت: وزرات نیرو باید جوابگوی خسارت های وارد شده بر ماشین آلات و تجهیزات برقی مردم که بر اثر قطعی های ناگهانی و بدون اطلاع اتفاق می افتد باشد.

به گزارش کردپرس، ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه های نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: مردم نباید نسبت به انتخابات پیش رو و انتخاب فرد اصلح برای امور جامعه بی‌تفاوت باشند.

او ادامه داد: سرنوشت کشور در انتخابات رقم می‌خورد و بی توجهی یا بی‌تفاوتی در این عرصه حساس و خطیر، زیبنده نظام اسلامی نیست و در نهایت به ضرر مردم خواهد بود.

امامی بیان کرد: هر کس با هر سلیقه و گرایش انتخاباتی، نباید با بی تفاوتی، نقش تاثیرگذار خود را در این عرصه بسیار مهم را نادیده گرفته و به این مساله بی توجه باشد.

امام جمعه مهاباد اظهار داشت: حضور گسترده مردم و مشارکت حداکثری، سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی است که در عرصه داخلی و خارجی به عنوان پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می رود.

او در ادامه در خصوص قطعی های مکرر برق و خسارت های احتمالی به جامعه نیز گفت: وزرات نیرو باید جوابگوی خسارت های وارد شده بر ماشین آلات و تجهیزات برقی مردم که بر اثر قطعی های ناگهانی و بدون اطلاع اتفاق می افتد بوده و ساز و کاری را برای جبران آن پیش بینی کند.

کد خبر 10588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha