ارومیه میزبان اولین دوره جام باشگاه‌های جهان پاورلیفتینگ شد

سرویس آذربایجان غربی- اولین دوره جام باشگاه‌های جهان در رشته ورزشی پاورلیفتینگ به پیشنهاد ایران برگزار خواهد شد که میزبانی این رویداد مهم به ارومیه داده شده است.

به گزارش کردپرس، رئیس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ امروز به منظور دیدار و گفتگو با مسئولین استانی و بررسی امکانات برای میزبانی مسابقات باشگاه های جهان وارد ارومیه شد.

گاستون پاراژ، رئیس فدراسیون جهانی پاورلیفتینگ (IPF) بامداد شنبه ٨ خردادماه با استقبال عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، حسن کرباسی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و فرشید سلطانی رئیس انجمن پاورلیفتینگ وارد تهران شد.

در این سفر والاری ملنیک و تاتیانا ملنیک از قهرمانان جهان پاورلیفتینگ و مدرسان فدراسیون جهانی پاراژ را همراهی می‌کنند.

گاستون پاراژ بمنظور بازدید از امکانات شهرستان ارومیه و دیدار و گفتگو با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی امروز چهارشنبه به ارومیه آمد تا وضعیت شهر ارومیه را برای میزبانی مسابقات پاورلیفتینگ باشگاه های جهان مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد.

رییس فدراسیون بین‌المللی پاورلیفتینگ در آستانه ورود به ارومیه بیان کرد: ایده برگزاری این مسابقات توسط ایرانی‌ها داده شد که برگرفته از جام باشگاه‌های جهان در رشته کشتی بود و مورد موافقت فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ نیز قرار گرفت.

پاراژ گفت: در این مسابقات تاکنون حضور ۶ تیم خارجی و ۲ تیم ایرانی قطعی شده و مسابقات هر تیم با ۲۰ ورزشکار، مردادماه سالجاری در ارومیه برگزار خواهد شد.

کد خبر 10858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha