محل حوادث جاده ای برای خبرنگاران و سرباز معلمان بازدید می شود

سرویس آذربایجان غربی- نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بازدید جمعی از اعضای کمیسیون از محل حوادث جاده ای رخ داده برای خبرنگاران و سرباز معلمان در چند روز آتی خبر داد.

به گزارش کردپرس، اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با خبرنگاران با تسلیت جان باختن دو تن از خبرنگاران و چندین تن از سرباز معلمان در حوادث جاده ای چند روز گذشته، بیان کرد: با توجه به ماموریت رئیس مجلس به کمیسیون عمران برای تهیه گزارش دقیق از حوادث جاده ای رخ داده، با هماهنگی های انجام شده مقرر شد تا جمعی از اعضای کمیسیون از محل این حوادث که در استان های متفاوتی نیز هستند، بازدید به عمل آورند.

او اظهار کرد: کمیسیون این موضوع را تا روشن شدن جزئیات و برخورد با مسببان اصلی این حوادث دنبال خواهد کرد تا شاهد تکرار آن نباشیم.

به گزارش کردپرس، اول تیر ماه به دعوت ستاد احیای دریاچه ارومیه برنامه یک تور خبری با حضور خبرنگاران مرکز ترتیب داده شد. اما متاسفانه طی یک حادثه اتوبوس حامل خبرنگاران در نقده واژگون شد و ۲ نفر از خبرنگاران به نام های «مهشاد کریمی» خبرنگار حوزه محیط زیست ایسنا و «ریحانه یاسینی» خبرنگار ایرنا جان خود را از دست داده و ۲۱ نفر هم زخمی شدند.

این خبرنگاران از تهران تا ارومیه به صورت هوایی و از ارومیه به سمت نقده برای بازدید از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، با اتوبوس اعزام شده بودند.

تا این لحظه ستاد احیای دریاچه ارومیه به غیر از پیام تسلیت واکنشی نسبت به حواشی ایجاد شده نشان نداده است!!

جانشین پلیس راهور ناجا درباره حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران گفته است: «کنترل‌ها و نظارت‌های قبل سفر برای اتوبوس حامل خبرنگاران محیط زیست انجام شده بود و گزارشی که به دست من رسیده نشان می دهد هماهنگی‌هایی که باید بخش مربوطه برای یک سفر برون شهری انجام می‌داد، یعنی صورت وضعیتی را دریافت کند، اطلاعاتی را که باید به سازمان‌های مسئول از جمله سازمان راهداری و پلیس می‌داد، اتفاق نیفتاده است، البته این گزارش اولیه بوده و نیاز به بررسی بیشتر دارد».

اکنون مقرر شده تا کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از محل حوادث جاده ای رخ داده برای خبرنگاران و سرباز معلمان در چند روز آتی بازدید کنند.

کد خبر 12453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha