بیا مناظره کنیم؛ اگر مردم حق را به شما بدهند، ما دکانمان را تعطیل می کنیم

سرویس ترکیه - محرم اینجه در واکنش به خبر نامزدی قلیچدار اوغلو برای انتخابات ریاست جمهوری آتی از او خواست تا در یک مناظره تلویزیونی شرکت کند.

به گزارش کردپرس، محرم اینجه عضو سابق حزب جمهوری خواه خلق (CHP)، نامزد این حزب برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گذشته، و رئیس حزب میهن ترکیه، در واکنش به خبر نامزدی کمال قلیچدار اوغلو رئیس CHP برای انتخابات ریاست جمهوری آتی، او را به مناظره تلویزیونی دعوت کرد و گفت: «بیا تا برای مردم بگوییم چرا من از CHP جدا شدم.»

بر اساس گزارش DHA محرم اینجه که برای افتتاح ساختمان استانی حزب میهن به چاناق قلعه رفته بود، در سخنرانی با انتقاد از CHP گفت: «شما رفته اید به مدیر شبکه خلق تی وی گفته اید که اخبار من را منتشر نکند چون به دردسر خواهد افتاد.»

اینجه خطاب به قلیچدار اوغلو گفت: «آقای قلیچدار اوغلو این روزها مرتبا [رجب طیب] اردوغان را دعوت می کند تا با او مناظره کند. من هم آقای قلیچدار اوغلو را دعوت می کنم که در یک برنامه تلویزیونی با هم مناظره کنیم. با هم بر سر این که چرا من CHP را ترک کردم مناظره کنیم. اگر مردم به شما حق دادند ما در دکانمان را می بندیم. شما مطمئن باشید که این شما هستید که باید دکانتان را تعطیل کنید.»

کد خبر 13043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha