منشا تخلفات ساخت و سازهای غیر مجاز مشاورین املاک فاقد مجوز هستند

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان غربی گفت: بسیاری از تخلفات در بخش ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی ملی و منابع طبیعی از مشاورین املاک فاقد مجوز منشاء می گیرد.

به گزارش کردپرس، سردار خرم نیا در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال تاکید کرد: درخصوص ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری اراضی برخورد در مراحل اولیه و در زمان حصار کشی بسیار مهم و پیشگیری کننده است.

او افزود: برخی از مشاورین املاک هم بدون مجوز و پروانه فعالیت می کنند و بسیاری از تخلفات و جرایم از این مشاورین املاک فاقد مجوز منشاء می گیرد.

فرمانده نیروی انتظامی استان بر فرهنگ سازی از طریق رسانه ها و فضای مجازی تاکید کرد و گفت: نقش رسانه ها در این حوزه هم بسیار اهمیت دارد و بازدارنده است.

در ادامه مجیدی داستان مرکز استان و دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال نیز در این جلسه با اشاره به اینکه قلع و قمع ها، دارای آثار بدی هستند، گفت: اولویت مدیران دستگاهای مجری باید پیشگیری و اقدام به موقع باشد.

او تاکید کرد: اقدامات مدیران در برخورد با متخلفات و متصرفین اراضی ملی باید به صورت گسترده و همه جانبه صورت پذیرد.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضا فراخور دستور جلسه به بیان نکته نظرات و اقدامات خود در مورد حفظ حقوق بیت المال پرداخته و مصوباتی به تصویب اعضا رسید و مقرر گردید در جلسات آتی هر یک از مسئولین گزارشی از اقدامات خود در زمینه مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی و تصرفات اراضی ملی ارائه نماید.

کد خبر 13733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha