همه عوامل درگیری بیمارستان کوثر سنندج دستگیر شدند

سرویس کردستان - رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان کردستان گفت: تمام عوامل درگیری بیمارستان کوثر سنندج که منجر به قتل یک نفر و زخمی شدن چند نفر شده بود در کمتر از 2 ساعت دستگیر شدند.

به گزارش کُرد پرس، عبدالله فاتحی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: عصر روز چهارشنبه 30 تیرماه در یکی از روستاهی نزدیک پلیس‌راه سنندج - کرمانشاه درگیری بین دو طرف اتفاق می‌افتد که در این درگیری یک نفر زخمی شده و به بیمارستان کوثر سنندج انتقال می‌دهند.

وی افزود: متاسفانه طرفین دعوا مبادرت به فراخوان بستگان خود می‌کنند که یکی از طرفین دعوا با تعداد زیادی از بستگان دوباره در بیمارستان کوثر با شمشیر، قمه و کتک با هم درگیر می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان کردستان ادامه داد: در این درگیری یک نفر دچار جراحت شدید می‌شود که در حین انتقال به بیمارستان‌ یکی از استان‌های همجوار فوت می‌کند و چندین نفر هم در صحنه درگیری دچار جراحت می‌شوند.

سرهنگ فاتحی با بیان اینکه ضاربین در کوتاه‌ترین زمان در همان سرصحنه دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند، یادآور شد: به مردم توصیه می شود برای حل اختلافات به جای انجام اقدامات خودسرانه، به پلیس و مراجع قضایی مراجعه کنند که فلسفه وجودی آنها رسیدگی به این مسائل است و کار را از طریق پروسه قانونی دنبال کنند.

وی بیان کرد: اساسا هدف از تشکیل دستگاه قضا و پلیس رسیدگی به دعاوی مردم است نه اینکه مردم خودسرانه مبادرت به احقاق حق کنند چون این فعل فی‌نفسه جرم بوده و باید با آن برخورد قانونی صورت بگیرد.

کد خبر 13983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha