سیمان کردستان از امروز در بورس کالا عرضه می‌شود

سرویس کردستان - مدیرعامل سیمان کردستان گفت: این شرکت قبلا سیمان را با نرخ‌های مصوب قبل به خریداران عرضه می کرد اما از امروز محصولات خود را در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

به گزارش کُرد پرس، رضا نیک‌پور اظهار کرد: با توجه به عدم امکان ذخیره‌سازی سیمان برای بیش از یک هفته و انرژی‌بر بودن صنعت سیمان، هر زمان گاز یا برق صنعت سیمان قطع می‌شود، در فاصله کمتر از 10 روز بازار سیمان متاثر از کمبود سیمان خواهد شد و البته برخی از سودجویان نیز از این فرصت استفاده کرده و بر افزایش قیمت سیمان دامن می‌زنند.

وی افزود: صنعت سیمان همواره در راستای سیاست‌های دولت تلاش می‌کند دغدغه مردم را کاهش داده و با حداکثر توان نسبت به عرضه سیمان در بازار نقش‌آفرینی کند.

مدیرعامل سیمان کردستان ادامه داد: نکته حائز اهمیت برای صنعت سیمان شفافیت اطلاع‌رسانی به مردم است، علی‌رغم اینکه تمامی صنایع در کشور دارای سوبسید انرژی هستند، سیمان ارزان‌ترین کالا در کشور است، چرا که سیمان با نرخ کیلویی 6 هزار ریال از هر کالایی ارزان‌تر به دست مردم می‌رسد.

نیک پور یادآور شد: شرکت سیمان کردستان تا روز گذشته سیمان را با نرخ‌های مصوب قبل به خریداران عرضه می‌کرد اما از امروز به میزان 30 هزار تن در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

وی بیان کرد: در یک ماه گذشته به عاملین و مصرف‌کنندگان کمک کرده تا کد بورسی دریافت کنند و انتظار می رود خریداران به دور از هرگونه هیجانی و با همان قیمتی که در تابلو عرضه می‌شود نسبت به خریداری سیمان اقدام کنند.

کد خبر 14192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha