پیمان شریفی نشان برنز رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه های جهان را کسب کرد

سرویس کردستان - پیمان شریفی ورزشکار کردستانی در قالب تیم 12 هزار شهید آذربایجان غربی در اولین دوره رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه های جهان حضور پیدا کرد و موفق شد یک نشان برنز را به خود اختصاص دهد.

به گزارش کُرد پرس، اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه های جهان با حضور پنج تیم خارجی و سه تیم به نمایندگی از ایران به میزبانی ارومیه در آذربایجان غربی برگزار شد.

در این رقابت ها ورزشکارانی از کشورهای اوکراین، مغولستان، ترکیه، عراق، سوریه و سه تیم ملّی حفاری، نیروی زمینی و 12 هزار شهید آذربایجان غربی حضور پیدا کردند و در سالن شش هزار نفری غدیر شهر ارومیه با یکدیگر به رقابت پرداختند.

پیمان شریفی ورزشکار کردستانی نیز در قالب تیم 12 هزار شهید آذربایجان غربی در این رقابت ها حضور پیدا کرد و موفق شد یک نشان برنز را به خود اختصاص دهد.

در پایان نتایج مجموع وزن 105- کیلوگرم پاورلیفتینگ عنوان قهرمانی به محمدعلی محمدی دینانی از تیم ملی حفاری رسید، سرگی بیلیی از اوکراین دوم شد و پیمان شریفی ورزشکار شایسته کردستانی از تیم 12 هزار شهید آذربایجان‌غربی با ایستادن بر سکوی سوم نشان برنز این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.

کد خبر 14624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha