5363 هزار مأموریت اورژانسی در کردستان انجام شد

سرویس کردستان - مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: ۵ هزار و ۳۶۳ مأموریت امدادرسانی به بیماران و مصدومان در تیرماه ماه امسال انجام شده است.

به گزارش کُرد پرس به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، رضا پیرا اظهار کرد: ۵ هزارو ۳۶۳ مأموریت شامل حوادث تصادفی، غیر تصادفی، مسمومیت‌ها و بیماری‌ها در تیرماه امسال توسط اورژانس ۱۱۵ کردستان انجام شده است.

وی افزود: ۳ هزار و ۳۹۱ ماموریت از این تعداد مربوط به بیماری‌ها و یک‌هزار و ۲۲۸ مورد تصادفات و ۷۴۴ مورد ناشی از حوادث غیرتصادفی بوده است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: طی مأموریت‌های انجام شده به یک هزار و ۷۱ مصدوم مربوط به حوادث تصادفی و یک هزار و ۸۹۵ مورد ناشی از حوادث غیر رانندگی به بیمارستان‌های استان اعزام شده‌اند.

پیرا یادآور شد: طی ماه گذشته به یک‌هزار و ۳۰۵ مصدوم بر اثر حوادث تصادفی و ۲۵۸ مصدوم دیگر به دلیل حوادث غیر تصادفی توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ خدمات ارائه شده است.

وی بیان کرد: در مدت زمات یاد شده ۱۳۰ مورد مسمومیت در استان به مرکز پیام ۱۱۵ گزارش شده است.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه ۳ مورد مسمومیت با گاز منواکسید کربن بوده است، گفت: ۲۹ مورد از مأموریت‌های انجام شده مربوط به اورژانس‌ زنان بوده است.

کد خبر 14643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha