جزئیات  بیشتری از قتل عام خانواده کرد اهل قونیه/قاتل به قربانیان تیر خلاص زده است

سرویس ترکیه - جزئیات بیشتری از پرونده قتل عام خانواده کرد ساکن قونیه برای تهیه گزارش به خبرنگارها نشان داده شد.

به گزارش کردپرس، 7 روز پس از کشتار نژادپرستانه خانواده کرد ساکن مرام قونیه، بالاخره فیلم های دوربین های مداربسته در اختیار بریوان آلتان، خبرنگار آژانس بین النهرین، قرار گرفت و او توانست از روی این تصاویر گزارش مختصری تهیه کند.

در تصاویر موجود در اسناد پرونده قتل عام، محمت آلتون، پیش از انجام قتل، در 29 جولای، یک رنوی آبی رنگ اجاره کرده است. او تصویر وسیله ای را که اجاره کرده گرفته است. بر اساس شواهد دوربین های مداربسته، قاتل پیش از قتل عام خانواده کرد، خونسردانه به تنهایی به یک مرکز خرید می رود، پشت یک میز می نشیند، و با تلفن خود بازی می کند، و پس از 12 دقیقه مرکز خرید را ترک می کند.

همچنین تصاویری از پارک کردن خودرو در یک پمپ بنزین در ساعت 16:37 دقیقه ثبت شده است. آلتون نزدیک به نیم ساعت پیش از قتل، وارد یک پمپ بنزین شده، دو بطری آب 1 و 5 لیتری و سیگار خریده است. پس از آن آب 5 لیتری را توی باغچه جایگاه خالی کرده و توی آن بنزین پر کرده است. آلتون در ساعت 17:38 پمپ بنزین را ترک کرده است.

در مدارک نشان داده شده از سوی دادستانی، فیلم های مربوط به داخل خانه دده اوغولاری آورده نشده است. تنها قسمت کوتاهی از زمانی که قاتل در حیاط خانه دده اوغولاری به سوی آنها نشانه می رود و آنها سعی می کنند تا جلوی او را بگیرند منتشر شده است.

در این تصاویر قاتل در ابتدا اسلحه را به سوی یاشار دده اوغولاری نشانه گرفته است، و پس از آن سرپیل دده اوغولاری تلاش می کند تا جلوی شلیک کردن او را بگیرد و همه اعضای خانواده به سمت او می روند تا اسلحه را از دست او بگیرند.

جزئیات دیگر این پرونده نشان می دهد که قاتل پس از این که به سوی همه افراد خانواده شلیک کرده و آنها را روی زمین انداخته است، اسلحه خود را برای بار دوم پر کرده، به بالای سر همه آنها بازگشته و یک بار دیگر برای اطمینان از کشته شدن آنها به سر آنها شلیک می کند.

لازم به ذکر است، در تماس کردپرس با گروه خبری بین النهرین، مشخص شد که جزئیات کامل پرونده در اختیار هیچ کسی قرار نگرفته و تنها برای زمان کوتاهی اجازه مشاهده برخی قسمت های پرونده به خبرنگار نام برده داده شده است.

کد خبر 14714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha