کشته شدن یک شهروند کرد سوری در نصیبین توسط پلیس

سرویس ترکیه - پلیس ترکیه یک شهروند سوری ساکن نصیبین ماردین را با شلیک گلوله کشت و ادعا کرد که حامل یک بمب 2 و نیم کیلویی بوده است.

به گزارش کردپرس، وزارت کشور ترکیه ادعا کرد فردی را که در صدد منفجر کردن یک بمب بود، از پای در آورده است. این در حالی است که خبرگزاری های کردی می گویند اطلاعاتی از این که فرد حامل بمب بوده باشد در دسترس نیست.

روزنامه حریت، یکی از رسانه های نزدیک به حکومت در این باره نوشت: «در شهر نصیبین ترکیه، فردی که یک بمب 2 و نیم کیلویی همراه خود داشته، بدون توجه به اخطار پلیس به سمت نیروهای پلیس دویده است. نیروهای پلیس نیز با شلیک به او، وی را از پای در آورده اند.»

در اطلاعیه وزارت کشور ترکیه آمده است که این فرد در مرکز شهرستان نصیبین ماردین، پس از تلاش برای انفجار بمب توسط نیروهای پلیس کشته شده است. وزارت کشور ترکیه همچنین از تلاش نیروهای متخصص برای خنثی کردن بمب این فرد خبر داد.

از سوی دیگر رسانه های کردی ترکیه مانند بین النهرین، خبر دادند که فرد کشته شده تنها یک شهروند سوری ساکن نصیبین بوده است که با شلیک گلوله از سوی نیروهای پلیس کشته شده است. آنها پس از کشتن این شهروند سوری ادعا کرده اند که او بمب به همراه داشته است.

این اتفاق در ساعات اولیه صبح امروز دوشنبه 9 آگوست رخ داد.

کد خبر 14956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha