رفع معضلات شهری سنندج با جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه های بزرگ

سرویس کردستان – شهردار منتخب سنندج گفت: یکی از راه های  برون رفت از مشکلات و معضلات شهری جذب سرمایه‌گذار و اجرای پروژه های بزرگ است که رسانه ها می توانند در زمینه جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی بیشترین کمک را به شهرداری سنندج داشته باشند.

به گزارش کُرد پرس، سیدانور رشیدی شامگاه دوشنبه در نشست خبری اعضای شورای اسلامی شهر سنندج با اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار، به فرایند و پروسه انتخاب شهردار سنندج اشاره کرد و اظهار کرد: بدون شک بنده در طول 14 سال حضور در شورای شهر سنندج اشتباه و خطایی داشته ام، اما همیشه سعی کرده ام تنها در راه خدمتگزاری به مردم فعالیت داشته باشم.

وی با بیان اینکه نگاهم در شهرداری نیز همواره خدمت به مردم است، افزود: شاید جریان اصلاح‌طلبان از انتخاب بنده به‌عنوان شهردار سنندج ناراحت باشند اما اعضای این دوره شورای شهر پس از آنکه بزرگان دیگری مسئولیت شهرداری را قبول نکردند، با توجه به شناختی که از شهرداری و شهر داشته، به بنده تکلیف کردند که این مسئولیت را قبول کنم.

عضو فعلی شورای شهر سنندج با بیان اینکه فرایند انتخابم به‌عنوان شهردار جدید این شهر قانونی است، ادامه داد: براساس قانون، تا زمان صدور حکم شهردار، جایگاه قانونیم در شورای شهر محفوظ است و در هیچ جایی از قانون نیز ننوشته که عضو شورای شهر و نامزد شهرداری نمی‌تواند در بحث انتخاب شهردار، به خود رای موافق یا مخالف دهد.

رشیدی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام سطح شهر و اجرای پروژه‌های عمرانی در نواحی منفصل شهری را جزو برنامه‌های اولویت‌دار خود عنوان کرد و یادآور شد: زمینه‌های لازم برای اجرای شهر خلاق موسیقی را دنبال خواهیم کرد.

وی راه برون‌رفت از مشکلات و معضلات شهری را ایجاد سرمایه‌گذاری دانست و بیان کرد: از رسانه ها انتظار می‌رود زمینه لازم برای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی در این شهر را فراهم ‌کنند.

کد خبر 14982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha