نیروهای سوریه دموکراتیک‌ بدنبال تجزیه سوریه نیستند/ژنرال مظلوم کوبانی، فرد پاکی است

سرویس سوریه-رییس حزب روز دموکرات کُردستان سوریه گفت:نیروهای سوریه دموکراتیک، نیروی قدرتمند و تاثیر گذار هستند و همانطور که ژنرال مظلوم کوبانی گفت، آماده هستیم برای حل مشکل سوریه با در چهارچوب گفتگوی سوری-سوری با طرف‌های سوری و دولت مرکزی مذاکره کنیم.

کوفان کنعو رییس حزب روز دموکرات کُردستان سوریه در گفت‌‌وگو با کُردپرس با اشاره به اظهارات اخیر ژنرال مظلوم کوبانی فرمانده کل نیروهای سوریه دموکراتیک درباره ماموریت این‌ نیروها و علت تشکیل آن‌ها در سوریه، اظهار کرد:نیروهای سوریه دموکراتیک‌ هر سال نشست سالانه برگزار می‌کنند و در این نشست، رهبران و فرماندهان نظامی این‌ نیروها‌ حاضر می‌شوند.
وی ادامه داد:هیاتی از ائتلاف بین‌المللی ضد ترور نیز در این‌ نشست شرکت کردند و در بیانیه پایانی اعلام‌شد که نیروهای سوریه دموکراتیک و همپیمانان برای مبارزه با داعش همچنان‌ با یکدیگر علیه تروریسم ادامه می‌دهند.
وی افزود:همچنین اعلام شد که نیروهای سوریه دموکراتیک‌ با طرف دیگر یعنی روسیه نیز، در چهارچوب آرامش و امنیت و مبارزه با تروریسم همکاری می‌کنند.
رییس حزب روز دموکرات کُردستان سوریه تصریح کرد:ژنرال مظلوم‌عبدی در این‌ نشست اعلام کرد با هر طرفی که برای حل بحران‌ سوریه جدی باشد، آماده همکاری هستیم.همچنین‌ما نیز بعنوان حزب روز دموکراتیک‌ نیز آماده‌ایم با طرف یا طرف‌هایی که بدنبال حل بحران‌ سوریه باشند، همکاری کنیم.
وی خاطرنشان کرد:نیروهای سوریه دموکراتیک، نیروی قدرتمند و تاثیر گذار هستند و همانطور که ژنرال مظلوم کوبانی گفت، آماده هستیم برای حل مشکل سوریه با در چهارچوب گفتگوی سوری-سوری با طرف‌های سوری و دولت مرکزی مذاکره کنیم.
وی افزود:همانطور که ژنرال مظلوم کوبانی گفت ما نیز در حزب روژ تجزیه سوریه را نمی‌خواهیم و حاضریم در هر جایی که داعش و تروریست‌ها خطری برای مردم سوریه ایجاد می‌کنند، با آن‌ها مبارزه کنیم.
وی گفت:ما به دنبال حل مشکل سوریه بدون‌خونریزی هستیم و آماده مذاکره سوری-سوری هستیم و ژنرال مظلوم‌‌ فرد بسیار پاکی است که قصد دارد بحران‌سوریه بصورت سیاسی حل شود و آماده است هر کدام از اقوام و ملت‌های داخل سوریه دفاع کند.
کد خبر 15136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha