مسیرهای هسته مرکزی شهر سقز مسدود شدند

سرویس کردستان - سرپرست شهرداری سقز گفت: مسیرهای هسته مرکزی شهر سقز، پارک ها و بوستان ها و آرامستان ها در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونای شهرستان مسدود و تعطیل شدند.

به گزارش کرد پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری سقز, ایرج اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونای شهرستان، شهرداری سقز اعمال محدودیت هایی که در حوزه کاری این نهاد بود، از جمله مسدود کردن مسیرهای مرکزی شهر، تعطیلی پارک ها، بستن درب آرامستان ها را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه این تعطیلی ها تا اطلاع ثانوی و تصمیم ستاد کرونا شهرستان در سطح شهر اعمال می شود، افزود: تعطیلی پارک‌ها، بوستان‌ها، بستن درب آرامستان ها و انسداد مسیرهای اصلی شهر در راستای پیشگیری از ویروس کرونا است.

سرپرست شهرداری سقز با اشاره به اینکه شهرداری سقز در راستای حفظ سلامتی شهروندان از هیچ کوششی دریغ نمی کند، ادامه داد: شهروندان از ورود به پارکها و آرامستانها بخصوص در روزهای آخر هفته خودداری کنند تا بتوانیم با هم پیک پنجم کرونا را پشت سر بگذاریم.

گیلاسی به مسیرهای مسدود شده طبق مصوبه ستاد کرونای شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: میدان استقلال به میدان آزادی، میدان آزادی به چهار راه آزادگان، میدان آزادی به طرف خیابان ملت و میدان قدس به میدان جمهوری مسدود شده است.

وی بیان کرد: همچنین میدان جمهوری به طرف سه راه مسجد جامع و چند مسیر دیگر منتهی به این خیابان ها توسط شهرداری سقز تا اطلاع ثانوی مسدود شده است لذا رانندگان از تردد غیرضرور در سطح شهر به ویژه نقاطی که باعث گره های ترافیکی می شود، جدا خودداری کنند.

کد خبر 15457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha