فسادزدایی از مجموعه های اقتصادی و شفاف سازی دخل و خرج ها

سرویس کردستان - وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی در صحن علنی مجلس برنامه های خود را برای اداره این وزارتخانه تشریح کرد.

به گزارش کُرد پرس، حجت اله عبدالملکی صبح امروز پس از صحبت های موافقان و مخالفان برنامه های خود را تشریح کرد و فسادزدایی از مجموعه های اقتصادی، اصلاحات قوانین کار با هدف رفع موانع و اعطای یارانه بیمه اجتماعی به کارفرمایان را از اولویت های برنامه خود عنوان کرد.

شفاف سازی دخل و خرج های سازمان تامین اجتماعی و ایجاد عدالت در خدمات درمانی از دیگر محورهای سخنان وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی بود.

تاکید عبدالملکی بر ایجاد سامانه جامع اشتغال ایرنیان با هدف بهبود برنامه ریزی، آموزش های مهارتی و معرفی بیکاران به کارفرمایان بخش دیگری از اولویت های برنامه وی بوده است.

خانم چنارانی و آقایان روح الامینی، موسوی لارگانی و سلیمی در مخالفت با وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی صحبت کردند.

نداشتن اشراف لازم به این وزارتخانه، ابهام در برنامه های پیشنهادی و عملیاتی نبودن برنامه های حوزه اشتغال و تعاون از محورهای سخان مخالفان آقای عبدالملکی بود.

آقایان علیزاه، بسطامی، روشنفکر و موحد در موافقت با وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی صحبت کردند.

داشتن تخصص و سوابق، برنامه محور بودن، شفافیت در انتصاب مدیران، اشراف به حوزه های ماموریتی وزارتخانه کار، تعاون و رفاه اجتماعی از محورهای سخنان موافقان آقای عبدالملکی بود.

کد خبر 15725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha