اطلاعیه مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، از انجام مصاحبه اختصاصی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال 1400 ، استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش کردپرس، آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، در اطلاعیه ایی بیان کرد: معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان برای انجام مراحل مختلف مصاحبه اختصاصی لازم است با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و برطبق برنامه زمانی برای انجام مصاحبه اختصاصی به پردیس شهید رجایی(برادران) و پردیس علامه طباطبایی(خواهران ) مراجعه نمایند.

بر اساس این اطلاعیه در خصوص شرایط مصاحبه آمده است که؛ معرفی شدگان حتما باید حداقل معدل کل 14 در دوره متوسطه دوم(معدل سه پایه اول، دوم و سوم) را داشته باشند. حداکثر سن در بدو ورود به دانشگاه فرهنگیان 24 سال تمام است(متولدین سال 1/7/1376به بعد).

همچنین از داوطلبانی که فاقد شرایط اختصاصی آموزش و پرورش بوده و بدون توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده اقدام به انتخاب رشته نموده اند، مصاحبه اختصاصی انجام نمی پذیرد. لذا این گونه داوطلبان از واریز مبلغ فوق الذکر خودداری نمایند؛ در غیر این صورت مبلغ واریزی قابل عودت نخواهد بود.

آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در ادامه تاکید می کند: داوطلبی که به هر دلیل در مهلت مقرر تعیین شده به پردیس مجری مصاحبه تخصصی و عمومی مراجعه ننماید و یا در جلسه مصاحبه حاضر نشود غایب محسوب می گردد؛ انجام مصاحبه بعد از اتمام مهلت مقرر برگزاری مصاحبه، تحت هیچ شرایطی امکان پذیر نخواهد بود.

انجام مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت های عمومی معرفی شدگان به آموزش و پرورش، با رعایت دقیق مفاد دستورالعمل کنترل و مراقبت کرونا ویروس 19 و فاصله گذاری اجتماعی که به مراکز مجری مصاحبه ابلاغ شده، صورت خواهد گرفت. به متقاضیان توصیه می شود ضمن همراه داشتن مواد ضد عفونی کننده، خودکارشخصی و زدن ماسک درتمام مراحل انجام مصاحبه و گزینش، نکات بهداشتی را نیز به طور کامل و به دقت رعایت نمایند.

در ادامه آمده؛ معرفی شدگانی مبتلا به کووید 19 که درحالت قرنطینه و یا در بیمارستان بستری هستند به شرطی که درطول مدت انجام مصاحبه، مدارک و مستندات پزشکی آنان، توسط والدین متقاضی و یا وکیل قانونی به اداره کل آموزش وپرورش استان معرفی شده، ارائه شود، مصاحبه از این گونه متقاضیان، حداکثر با گذشت یک ماه از آخرین روز مصاحبه، درصورت تأیید سلامت وی توسط پزشک معتمد آموزش وپرورش، در همان استان صورت خواهد گرفت. در راستای صیانت از حقوق سایر متقاضیان آزمون، بعد از انقضای مهلت مقرر،اقدامی میسر نخواهد بود.

معرفی شدگان علاوه بر معاینه پزشکی و شرکت در مصاحبه اختصاصی لازم است در مصاحبه عمومی گزینش نیز شرکت نمایند.

بازه زمانی پذیرش جهت انجام مصاحبه از ساعت 30/7 صبح تا 13 خواهد بود. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://wa.medu.ir/fa/news/item/1660299/ مراجعه کنید.

کد خبر 15785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha