درخشش وشووکاران آذربایجان غربی در مسابقات تالو قهرمانی کشوری

سرویس آذربایجان غربی- رییس هیات ووشو آذربایجان‌غربی گفت: در مسابقات تالو قهرمانی کشوری، کمیته لوهان چوان که به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی ووشو در ۲ بخش مردان و زنان برگزار شد، نمایندگان استان ۱۱ مدال رنگارنگ کسب کردند.

به گزارش کردپرس، به نقل از ورزش و جوانان؛ علی اصغر شادجو در این خصوص گفت: در این رقابت‌ها بیش از ۴۰۰ تالوکار به صورت مجازی از ۳۱ استان کشور به رقابت پرداختند که در نهایت، ۲ مدال طلا، ۶ مدال نقره و ۳ مدال برنز نصیب ووشوکاران استان آذربایجان‌غربی شد.

او اضافه کرد: در فرم سنتی "امیرعلی کاظمی" و "امیررضا کاظمی" عناوین اول و دوم، در چانگ چوان "علیسان احمدپور" عنوان دوم، در نن چوان "علی حق‌دوست" مدال نقره، در فرم جی ین شو "علیسان احمدپور" عنوان دوم، در فرم تای چی جی ین "سبحان احمدپور" عنوان سوم و در فرم تای چی چوان "برهان اسماعیلی" عنوان سوم را کسب کردند.

رییس هیات ووشو آذربایجان غربی ادامه داد: در فرم سلاح بلند سنتی نیز مربی برجسته و پیشکسوت ووشو استان "شمس‌الدین مولوی" مدال نقره و در فرم متفرقه تالو نیز "سبحان اسماعیلی" نیز عنوان سوم را با مربیگری مهدی انامقی از آن خود کردند.

شادجو گفت: در بخش بانوان نیز مدال طلا در فرم سلاح کوتاه سنتی به "آیسان قهرمانی" و مدال نقره نیز در فرم سلاح بلند سنتی به "گلستان خانی" تالوکاران استان رسید.

آذربایجان غربی در بخش تالو یکی از استان‌های برتر و قطب شمال‌غرب کشور است و از ابتدای امسال ۱۷ مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری نصیب ورزشکاران استان شده است.

کد خبر 15797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha