69 میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی کردستان تامین و توزیع شد

سرویس کردستان - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: 69 میلیون و 200 هزار لیتر نفتگاز مورد نیاز بخش کشاورزی استان در 5 ماهه نخست سال‌جاری در استان تامین و توزیع شده است.

به گزارش کُرد پرس به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان، عبدالله گیتی‌منش اظهار کرد: 69 میلیون و 200 هزار لیتر نفتگاز مورد نیاز بخش کشاورزی استان در پنج ماهه سال‌جاری تامین و توزیع شده است.

وی افزود: اختصاص سهمیه به کشاورزان استان بر اساس زمین زیرکشت و ادوات کشاورزی موجود انجام می‌شود که خوشبختانه با توجه به شرایط بخش کشاورزی و باغی استان و کسب رتبه‌های کشوری در زمینه تولید گندم و سایر محصولات، با تلاش و همکاری صورت گرفته با جهاد کشاورزی استان سوخت موردنیاز کشاورزان استان بر اساس سهمیه تخصیص یافته و به صورت الکترونیکی تامین و توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان فعالیت بیش از 29 هزار دستگاه ادوات کشاورزی در استان، توزیع الکترونیکی سوخت بخش کشاورزی با استفاده از سامانه اینترنتی صدف (https://newtejaratasan.niopdc.ir) و پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی را از برنامه و رسالت‌های اصلی این شرکت برای تحقق دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.

گیتی منش یادآور شد: براساس آمار جهاد کشاورزی استان پروسه پلاک‌گذاری ادوات کشاورزی استان با پیشرفتی 90 درصدی همراه است که این امر نقش بسزایی در جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و توزیع الکترونیک سوخت کشاورزان استان دارد.

وی با ابراز اطمینان به کشاورزان استان بابت سوخت‌رسانی مطلوب به بخش کشاورزی تا پایان سال زراعی جاری، بیان کرد: سوخت بخش کشاورزی توسط 299 باب فروشندگی در سطح روستاها و بیش از 42 باب جایگاه سوخت در استان به کشاورزان تحویل می‌شود.

کد خبر 15918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha